Gewoon mmmm en niet helemaal meer bedoelde ik dat het topic toch niet helemaal zo positief was nu ik teruglas
het topic is wel positief maar ondertussen heb je opmerkingen over de maat volslank, slank, medium, large en extra large. dit stoorde mij ook maar nadien werd t topic wel weer in waarde hersteld al was t minder dan daarvoor. wat stoorde jou dan in dit topic?
Zo zal ik dan nu beginnen met een foto als iemand met zwaar overgewicht..... Heb dan wel ff een mooie foto uitgekozen, maar denk dat de meeste dat gedaan hebben. Ik heb maat 46/48, aangezien het waarschijnlijk toch nooit gaat veranderen ( nee hoeft geen discussie over te komen, ik ken mij. Lichaam en mijn situatie, punt!)moet ik er mee dealen en me gewicht met trots dragen. Of ik nou als olifant gezien wordt of niet!
Her onderlinge gekibbel van de afgelopen pagina's natuurlijk.. Maar laten we er nu verder een leuk topic van maken
Vind je een prachtige vrouw! En vind dat je helemaaaal niet ziet dat je "veelte zwaar" bent! Mooie meid!
Mooie foto! Ik zou willen dat ik half zo fotogeniek was Je ziet helemaal niet dat je maat 46/48 hebt trouwens!
Fotogeniek ben ik niet en een mooi figuur al zeker niet. Meer mismaakt. Ik ben 1.70 en weeg rond de 80 kilo, maarja mede te danken aan 4 zwangerschappen. Mijn cubmaat is 80E (rechterborst wel stuk groter dan links) en mijn bovenbeenmaat is rechts ong. Maat 42-44 en links naat 40-42. Mijn linkerbeen is 5 cm korter dan mijn rechterbeen (loop mank) en ik heb een enorm holle rug waardoor mijn buik/maagstreek meer naar voren komt als ik op mijn linkerbeen sta. Mijn taille is smal maar ik heb een vetopslag op mijn rechterbil en flink op mijn buik. Zie dan met zo'n lichaam maar eens goed passende kleding te vinden. Het ene stuk zit rechts te strak en tegelijk links goed. En als het rechts goed zit dan lubbert het aan de linkerkant. En dit mismaakte lichaam heb ik te danken aan een vrachtwagenchauffeur die over mij heen is gereden toen ik 1 was en hiermee mijn linkerheup voor een deel heeft verbrijzeld....
Wow, wat heftig allemaal! En dan ook nog eens een psychisch zware periode in je onderschrift te lezen