Ik noem mezelf liever ´´normaal´´. In mijn ogen is dit het lijstje. Nigella Lawson noem ik dus Volslank. Mager Slank Normaal Volslank Stevig Overgewicht
Ik vind een maat qua broek niets zeggen over over je volslank of slank bent maar goed. @partyrocker: Inderdaad, je hebt gewoon een '' normaal '' lichaam, niet te dun en zeker niet te dik.
Aan maten kun je toch niet aflezen of iemand slank of volslank is?? Iemand van 180 cm kan slank zijn en maat 38/40 hebben of ben ik nu gek
Ondergewicht: mager Gezond gewicht: slank Overgewicht: mollig, stevig Obesitas: dik Morbide obesitas: zwaarlijvig Volslank vind ik meer een type: boezem en heupen. Iemand die volslank is, heeft meestal een slanke taille. Dat kan iemand van 1.60 zijn of iemand van 1.80.
Let niet op m'n rare gezicht maar dit is de beste foto die ik kon vinden in z'n geheel Hier maar 40 ben 1,76 lang. Nu overigens wel 10 kg zwaarder nu maat 42.
Ja bij volslank zie ik inderdaad iemand voor me met lekkere rondingen. Brede heupen, volle borsten en slanke taille. Nigella Lawson dus. Jammer genoeg ben ik daar niet mee gezegend al zou ik lijden aan obesitas.
Ah, gewoon een goeie push-up kopen en een billenlifter! En geen strakke tenues in dezelfde kleur, maar printjes en laagjes.
38 niet slank? Jij vindt weinig mensen zeker slank? Natuurlijk is maat 38 wel slank, vooral bij iemand van bijvoorbeeld 1 meter 70.
dit is mijn buik.. Heb cup D/E en dus broekmaat 38/40 .. schouders en armen.. lijk soms wel een zwemster.. iets breed zeg maar.. Geen geflubber!
foto van toen ik 18 was en 48 kilo woog en een foto van 2 weken geleden ( en bijna 10 jaar later dus ) - 22,5 kg na de bevalling ik ben na de zwangerschap van de 1e enorm aangekomen door een schildklier die van de snel naar te traag omsloeg en daardoor overgewicht kreeg en zat echt niet meer lekker in m'n vel omdat ik mezelf eigelijk niet anders ken dan slank omdat ik tot m'n 23e echt ''dun was''. Dus nu na de bevalling van de tweede er flink voor gegaan
Ik vind jou best slank hoor! Wat weeg je nu? Je hebt twee kinderen gekregen en bent geen 18 meer hè! Moet je ook niet willen. Je accentueert door die strakke broek en die bolero (?) alleen wel je 'probleem'zones.
weeg nu 60,5 bij 1.68 dus gaat de goede kant op streef is 55 i know aan de probleemzones word vanaf gister hard aan gewerkt haha