hier ook E... maar door jou slanke lichaam lijken ze tig keer groter dan die van mij Tjeeeeuh heeeeey
Jeetje Littlemonsters, zo zag ik er vroeger ook uit haha. Nu niet meer. Niet dik hoor, maar niet meer zo strak ja Chaii, borstenexpert klopt, heb jarenlang bij een goede lingeriewinkel gewerkt, dus kan ze redelijk schatten. Ik heb een 70F en qua grootte kwam het nogal overeen haha
Die foto's van jullie motiveren mij wel om goed bezig te blijven met mijn lijn Volgend jaar openen we een nieuwe en plaats ik mijn foto's wel haha
Zal ik dan maar eens als minder slank type even foto's gaan strooien Ik ben er zo eentje met borsten EN billen EN heupen EN buik
Wauw!!! Love it! Ok zo'n buik zal ik gewoon weg nooit krijgen ivm striae Maar wat een mooi figuur.... heerlijk gespierd ook!!!
Had je trouwens al wel of geen kids??? Ben namelijk wel benieuwd nu... En idd... je schouders zijn behoorlijk, wat voor een sport doe je???
Oke....ik vind dit doodeng, want ben het afgelopen jaar flink wat afgevallen. Daardoor heb ik volgens mijn man nog al een vertekend beeld van mezelf. Maar ik hoor graag jullie eerlijke oordeel
heb ik ook hoor niet mega erg.. maar je kan evengoed een strak buikje krijgen hoor ik heb 1 kindje doe krachttraining. Ook omdat het moet (revalidatie) alleen door dieet en goede genen groei ik als kool
Bekijk bijlage 319124 Dit is nog in mijn ''wilde'' tijd. Toen ik nog geen kindjes had. Rare is dat ik mezelf toen moddervet voelde en als ik nu kijk zou ik er een moord voor doen dat terug te krijgen.
Dat herken ik! Als ik nu foto's zie van een paar jaar geleden, dan denk ik: wat liep ik onzeker te zijn?
ik dacht ai.. wat was ik daar dun... als ik nu van die 16 jarige zie lopen met van die spaghetti sliertjes.. denk ik ook omg heb ik er ooit zo bijgelopen... ga eten hihihih
Degene die tot nu toe een foto hebben geplaatst en zichzelf te dik vinden hebben echt een probleem, tussen de oren...de één is nog slanker/strakker dan de ander