Iemand ervaring met de Beebop kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 2012mama, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    De titel zegt het al:
    Wie heeft er ervaringen met de beebop kinderwagen?
    Ben erg benieuwd!

2. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik heb 'm thuis, maar mijn beebje is er nog niet, dus nog niet kunnen gebruiken!

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Ik heb m als leenwagen totdat onze nieuwe bugaboo donkey komt. Onze enkele bugaboo is al verkocht.

Sorry voor de persoon hierboven maar ik vind het echt geen fijne wagen. Maar dat komt misschien wel omdat ik de bugaboo gewend ben. De wielen stuiterde alle kanten op, de winkel heeft er toen bugaboo wielen onder gezet. Hij rijdt nu beter, maar super zwaar...En alles is toch minder dan de bugaboo. Hij piept en is veel minder stevig...

Dus als je een keuze hebt zou ik zeker voor de bugaboo gaan en niet voor de beebop,

XX

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik heb thuis ook een beebop staan, er nog niet echt meegewandeld alleen binnen :D

Wat hierboven word beschreven herken ik niet....

Ik ben er iig al blij mee

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij hebben ook een beebop klaarstaan.
    Ik heb er 1 testrondje mee gelopen met mijn jongste in buggyinzet en hij liep echt super, in de winkel, op straat, over schelpenpaadjes, door het zand. Ik kan niks zeggen over de duurzaamheid. Maar tot zover bevalt ie prima.
    Wij hebben voor deze wagen gekozen omdat we hem goedkoop konden kopen (korenbeurs groningen, 175 euro) maar ook omdat de wagenbak veel langer is dan van de andere wagens, nl 90cm tov 75-79cm van de meeste wagenbakken. Onze kids zijn meestal wat langer dan gemiddeld en ik vindt 4mnd te vroeg om in de buggyinzet te gaan. En verder omdat zowel de duwstang beide kanten op gezet kan worden als dat je de wagenbak en de buggyinzet er andersom op kan zetten.
    En dat kan ook met de bugaboo, hiervan is de prijs gewoon veel aantrekkelijker.

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Wij gaan hem volgende week bestellen! Vind hem er goed uitzien en rijd goed ook de prijs is natuurlijk aantrekkelijk.

7. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    #7 jongmama, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    Ik vind het vreselijke wagens. Een slechte namaak van de bugaboo en zou er nooit voor gaan. Maarja niet iedereen heeft een hoog budget om een a-merk wagen te kopen natuurlijk. Vind het maar niets, vaak is er al snel van alles mis met dit soort wagens en mag je bij de volgende baby weer een nieuwe wagen kopen. Maar goed ik denk daar hetzelfde over bij de wagens die bij de blokker, hema of bijv. leen bakker te koop zijn.

Bij ons hier staan de Beebop kinderwagens compleet nieuw in doos voor 130 euro bij de MAX outletstore.

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik vind het ook slechte wagens.. Zou dan liever voor een goede tweede handsje gaan dan voor deze

9. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    heb jij de wagen zelf ook dan ?
    in elk topic over kinderwagens komt jou mening ook naar boven .
    van mij mag je maar als je m niet hebt kan je toch ook niet beoordelen of het wel of niet iets is ?

@Ts
    ik heb m zelf niet heb er wel over nagedacht maar ben toch (weer ) voor een bugaboo gegaan :) gewoon omdat ik die wagen \WEL ken :)

10. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    #10 jongmama, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    nikkie83: ik heb een webwinkel gehad met de verkoop van kinderwagens en autostoelen. Weet dus inmiddels wel wat goede wagens zijn en niet. Kinderwagens zoals quinny en bugaboo of mutsy kreeg ik eigenlijk niet terug voor een klacht. De B-merk wagens kreeg ik soms zovaak terug omdat er wat mee was, dat je er echt gek van werd. Ik was constant aan het bellen met de leveranciers omdat weer zo'n wagen stuk was. Voor mij is goedkoop dan ook vaak duurkoop. Vaak gebruik je een wagen toch best veel, en ik vind het zelf dan ook belangrijk dat je een goede autostoel voor je kleintje koopt en als het even kan een goede wagen. Ik ben daarom dus ook totaal geen fan van wagens die bij de blokker of hema tekoop zijn of bijv. het merk Topmark. (daarvan kreeg ik letterlijk 98 % van de onderstellen terug met een probleem)

Maar begrijp me niet verkeerd. wil echt geen wagens afkraken, maar het is gewoon vaak net niks.

11. Engeltje1

Ik vind het best een belediging om te zeggen 'niet iedereen heeft een hoog budget om een a merk te kopen natuurlijk'

Dat budget is er wel en ik was wel (veel) meer kwijt als 130 euro.

Plus ik heb een terug koop garantie. Als ik de wagen 'zat' ben, ga ik terug naar de winkel en krijg ik of een waardebon of ik mag direct ruilen voor een ander artikel. Dit kan erg varieren waarvoor.
    Of een andere kinderwagen of speelgoed zoals autos waar kind in kan met afstandbedienin, loopwagens etc.

En liever dit, dan een bugaboo tweedehands, want tweedehands is niet mijn ding.

Ieder zijn keus, maar om nou iemand af te schepen met een low budget.. Hmm.. ;)

12. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een overdreven reactie zeg.
    Het is toch zo, niet iedereen heeft het geld om bijv een wagen van 800 euro te kopen. En dat hoeft ook helemaal niet, als jij tevreden bent over je wagen is dat prima. Maar er worden hier meningen gevraagd en dan kan het zijn dat niet iedereen die wagen top vind.
    Denk niet dat ze het persoonlijk naar jou bedoelde, maar gewoon in het algemeen.
    En denk ook zeker niet dat die opmerking neerbuigend bedoeld is.

13. Engeltje1

Niet iedereen heeft indd een hoog budget, maar dat word gelijk gedacht als je bijv een beebop hebt?

Ieder zijn mening, okee ;)

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee zo bedoelt ze het niet.

Er wordt om ervaringen gevraagd dus wil je mensen besparen om een slechte wagen te kopen.. Hier hebben kennissen 'm en dat is zo'n pokke ding, heb er wel eens mee gereden maar nee das echt 10e niks.. Andere hebben 'm gelijk weg gedaan en een goeie terug gekocht

15. Engeltje1

Sorry misschien zijn het mijn hormonen ;)

Gelukkig heb ik terugkoop garantie mocht het echt zo'n pokke ding zijn hihi

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja moet zeggen dat dat wel een goeie deal is!! Hoop voor je dat ie jou wel bevalt!

17. Engeltje1

Zeker een goei deal:D
    Het is een winkel van iemand zelf met gloednieuwe spullen en tweedehands.

Ik heb de wagen nu nieuw gekocht en wanneer ik hem niet meer wil, ruil ik het in ware om voor een ander artikel van zelfde waarde offcourse ;), en zettie deze wagen te koop als tweede hands.

Zat mensen komen met een oude maxi cosi, ruilen tegen een nieuwe en leggen er een klein bedragje zelf bij. Ideaal :D

Je blijft eigelijk nooit met oude spullen zitten.

Enne, nogmaals sorry voor mijn misschien wat felle reactie ;)

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee joh was toch je mening! Ik snapte 'm enig sinds ook wel ;)

Echt slim want zo kom je wel terug in die winkel, zal vast ook goede service hebben denk ik dan!

Komt goed! Je ventje zal er vast heerlijk in liggen.. En anders ruil je 'm gewoon ;)

19. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Nog meer ervaringen met de Beebop misschien?

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier inmiddels gekozen voor de bugaboo...dus wat mij betreft mag deze op slot...

Deel Deze Pagina