Ik ben op zoek naar een leuke en gezonde traktatie voor op school voor mijn dochter. Had iets van worst, kaas, komkommer en zo in gedachten of iets van een fruitbeker! Het zijn 27 kids en -/+ 6 juffen dus het moet wel makkelijk en niet te lang duren om het klaar te maken. Hebben jullie misschien nog iedee'n en of ik het dan een nacht kan bewaren in de koelkast.
Ik heb dit gemaakt voor tims verjaardag: Een eierkoek in vershoudfolie, een meertje knippen uit blauw papier, een badeendje van action en een parapluutje van zeeman Is een keer wat anders dan dat eeuwige snoep, ballon, potlood, etc...
je kan zo'n egel maken met van die satestokjes, daar kaas worst ed op rijgen.. en dan de kaas &worst uitdrukken met vormpjes..
bedankt heb nu al een nieuw idee voor dit jaar. Een soort van cookiemonster gezicht en de mond dan opensnijden en er een plak ontbijtkoek in doen.
Hier was laatst ook een topic over. Misschien heb je daar wat aan: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/340978-gezonde-traktatie.html