hallo allemaal, pfff even mijn verhaal kwijt.. en hopen dat het op lucht en dat jullie goede tips hebben... Ben bezig met ronde 6.In september gestopt met de pil. ga regelatig naar de accupuntuur helpt mij enorm! in feb naar de gyn geweest(dit omdat ik maar 1 eileidermeer heb) echo laten maken.. alles zag er gelukkig gezond uit! Had een regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dgn... Zit in middels op 39 dgn... 2 negatieve testen(kv) en bloedtest na 5 dgn overtijd later.. geen spoor van ongi. Wat een enorme twijfels en gek gevoel. last van borsten gek warm gevoel in mijn buik zo nu en dan pijntjes wel vreselijk moe vorige week en hoofd pijn. Houd mijn lichaam me zo enorm voor de gek? Mijn vraag.... is een bloed test altijd zeker? ook zo vroeg? De gyn adviseerde 4 weken wachten dan nog maar eens contact op nemen..? Wil eigenlijk wel elke dag testen maar het zou zo'n teleurstelling zijn als ze steeds weer negatief zijn.. pffff help?
Hoi hoi Je verhaal is voor mij heel herkenbaar. Na 8 maanden en een vrij regelmatige cyclus was ik ineens overtijd. Ik voelde me zwanger, mijn pendels zeiden zwanger en mijn man had ook zo'n voorgevoel. Na 8 dagen en 3 negatieve testen rijker besloot ik naar de dokter te gaan. Bloedtest laten doen en ook die was negatief. Ik snapte er helemaal niets van! dokter gaf toen aan dat het mogelijk is dat je een cylcus overslaat. En inderdaad werd ik 4,5 week later wel netjes ongesteld. Nu is mijn cylclus inmiddels weer wat meer richting mijn normale cyclus gegaan ( normaal 34 nu 38 dagen), maar helemaal lekker loopt het nog niet. Hopelijk geld voor jou een ander verhaal. maar wil je laten weten dat je niet de enige bent en dat dit geen vreemd verschijnsel schijnt te zijn... sterkte met afwachten!
Kan zijn dat je een cyclus overslaat, (niet zo raar op zich, want je bent nog relatief kort met de pil gestopt). Maar kan ook andere oorzaken hebben. Weet je wanneer je eisprong was? (Door middel van tempen, ovutesten of fysieke symptomen bedoel ik dan, dus niet met een of andere standaard (en dus zinloze) calculator? Na je ei kan innesteling nog 2 weken duren en dan kan het nog weer 2 weken duren voor je positief gaat testen. En als je dan ook nog pech hebt dat je laag in je HCG zit, duurt het zelfs nog iets langer, (ik heb bij mijn eerste zwangerschap pas 4,5 week na m'n ei heeeeel licht positief getest).
pfff nog steeds niet ongi dinsdag voor een echo... ben benieuwd wat me allemaal boven het hoofd hangt?
hey meid, ik snap je verhaal.. ik heb ook veel testen gedaan en vele nega ook op 3 testen een heel vaag licht streepje wel roze ma net buite de tijd, bij 2 weken overtijd bloedtest nega aantal dagen later bij 3 weken en 4 dagen overtijd zwtest possitief toen 4 moeten doen om het te geloven. had ook meerdere kwaaltjes zoals, veel witte bloed, gevoeligere en grotere borsten, branderige tepels, misselijk, humeurig.. hoop voor jou ook snel duidelijkheid.. groetjes
Succes Jolien! Wat spannend. Hoeveel weken ben je nu overtijd? Laat je even weten wat de uitslag is? Good luck en hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent Liefs
Ik heb een beetje mee zitten lezen.. Spannend Jolien.. Hoop voor je dat je positief nieuws krijgt vandaag!
Hallo allemaal! Heel lief dat jullie allemaal zo mee leven, Het nieuws is dat ik een cyste in mijn baarmoeder heb.... Dit van waarschijnlijk een oude eicel.. Ik schrok ontzettend omdat ik al een eileider en een eierstok mis door een vervelende cyste. Dus ben ik heel zuinig met wat ik nog heb! Deze cyste kan geen kwaad en kan uit zichzelf weer weg gaan. Ik heb primulot gekregen en moet dit een week lang slikken zodat ik ga "vloeien" en dan hopen natuurlijk dat de cyste mee vloeit op de rode golven.. Dan weer een echo en dan weer klussen? Nu las ik in de bijsluiter dat, als je dit pilletje hebt gebruikt dat je meer kans hebt op een kind met ernstige afwijkingen? weet iemand hier iets meer van? x Jolien
Hey jolien snap ik dat je schrikt zeker als je ziet wat je al hebt meegemaakt. Hopelijk gaatje snel weg en kun je je weer richten op de reden waarom we allemaal op dit forum zitten Succes!
Hoi Jolien, Wat vervelend allemaal zeg. Heb zelf geen ervaring met die pil die je moet slikken. Snap dat je je zorgen maakt, neem aan dat degene die je dit voorgeschreven heeft toch ook weet dat dat misschien schadelijk kan zijn? Of bedoelen ze niet dat t schade kan aanbrengen als je al zwanger bent op moment van gebruik? Heel veel sterkte in ieder geval hopelijk komt de cyste mee en kunnen jullie snel weer aan de slag.
Dat je dat allemaal al krijgt met 9 dagen overtijd.... Ik ben weleens twee weken te laat geweest op een zeer nauwekeurige cyclus van 27 dagen en kreeg niets hoor, je kunt een keer zo laat zijn. Ik werd gewokn ongesteld en ben ook niet zwanger geweest. Aangezien je bloedtest negatief was denk ik niet dat je zwanger bent. Hopelijk word je snel ongi en kun je aan de volgende ronde beginnen!
Met een negatieve bloedtest kun je nog steeds zwanger zijn hoor Vraag maar aan Bellamanuela @TS: joh, da's wel even schrikken, ook al is het onschuldig. Van de primolut zou ik even je gyn vragen!
@lizzy @frupje @rozemarijke @marieke thanx voor de reactie! Blijf positief hoor! Met maar 1 eileider en eierstok, kan heel veel. Dat is ook de reden dat ik zo snel een bloed test mocht.. zin nu nl al op een cyclus van 60 dgn.. Ik heb al besloten om morgen toch ff voor de zekerheid mijn gyn ff te bellen.. Laat wel ff wat van me horen als ik meer weet. groetjes Jolien
hey meiden, net terug, ze zei dat ik idd nog ma 5 weken ben.. had een cuclus overgeslagen en daarna zwanger geworden. over 2 weken weer echo. groetjes