Hallo dames, Ik heb een dringende vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben helemaal nieuw en heb nog nooit een vraag gesteld op een forum dus ik hoop dat het goed gaat Hier komt mijn vraag: Ik slik nu weer ruim een jaar de pil alleen ben ik die vorige maand een aantal keer vergeten. Vrijdag 5 september (dag dat ik ongesteld moest worden) kreeg had ik bruin bloed verlies, minder dan wat ik normaal heb tijdens mijn menstruatie en ik had er ook geen last van (buikkrampen ed) Sinds die tijd ben ik heel erg moe, snel geïrriteerd, misselijk veel hoofdpijn en heb ik steekjes in mijn onderbuik. Vorige week zaterdag had ik ineens gevoelige tepels. Gister verloor ik een slijmprop. Kortom ik voel mij heel zwanger (heb al 2 kinderen en voelde mij toen precies zo) maar op 1x een vaag dun streepje na (2 voor 5 van kruidvat) zijn alle testen negatief. Ik ben zo aan het twijfelen nu en ik snap er niks van. Het is ook niet zo dat ik er erg mee bezig ben want we waren er helemaal niet mee bezig. (Zou overigens wel welkom zijn) Veel liefs