Bijna een jaar. Maar wij mochten sneller de MMM in omdat mijn man vroeger kanker heeft gehad en we al wisten dat zijn zaad op ICSI kwaliteit zit. Ons eerste meisje is dus echt een wondertje. De kinderdrang heb ik eens zo aan mijn man uitgelegd en toen keek ie toch wel even op: Stel je voor als man dat je supergeil bent en dat maal 30. Zo voelt een hevige kinderwens
Hi meiden, Hier ook ruim een jaar wens voor de tweede in gang gezet. Onze eerste is nu 2,5... halverwege dit jaar al bij de gyn geweest vanwege vermoeden dat mijn lf te kort zou zijn, maar er kwam niks bijzonders uit. We mochten ons vorige maand weer melden, maar we hadden grote hoop dat we het nog 'zelf' zouden kunnen. Over een paar weken mogen we alsnog komen. Ben erg benieuwd hoe dat zal zijn. En tja..hoe houd je het leuk...eeehhh. Nee grapje. Het wisselt. Het is weleens een moetje helaas, maar dan wordt het stiekem toch nog wel weer leuk . En emotioneel...we zaten er allebei flink doorheen toen bleek dat ik weer menstrueerde. We hebben even met hrt leeftijdsverschil gezeten, maar wat doe je eraan?! Niks. De kleine weet niet beter, al zegt hij trouwens ook vaak broer te zijn. Ontzettend veel vrienden zijn zwanger, dat heeft hij wel door hoe dat gaat; hij stopt knuffels onder zijn shirt haha. Ik ben een tijd terug gestoot met ovutests. Was daardoor veel te gefocust. Tempen tot gister wel, maar of dat nou een goed idee is... Wel bleek nu volgens de temp dat ee tijd tussen eispr en menstr maar 6 dgn is geweest. Maar de gyn zei dst tempen weer niet betrouwbaar is dus.. kweet het ook niet. Hopelijk gauw voor iedereen een tweede!
Nou ik heb dus iets geks. Ik had afgelopen zaterdag tot dinsdag oud bloed dus ik dacht gewoon menstruatie. Maar was vandaag taart aan het maken en vond het een partij stinken dus ik dacht dat is gek. Doe maar eens een testje van de action. Die werd positief. Ik nog denken stomme action testen vals positief zijn. Ik had er ook nog een liggen van kruidvat en die werd ook positief huh ?? Dat is gek. Heb echt zo hard gehuild. Maar ook ongeloof want voel echt niks. Geen gevoelige borsten niks. Dus voor de zekerheid nog even een clear blue wel of niet zwanger. Moet ik wel bij zeggen dat hij met lichte middagurine gedaan is. Maar hij zei dus niet zwanger. ?. Toch wel verwarrend en word er onzeker van, Ga vrijdag opnieuw testen.
Oh wat spannend! Het klopt wel dat de cb digi zonder wekenindicator iets minder gevoelig is. Hopelijk morgen een mooie positieve!
Ja heb nog twee gewone liggen van cb. morgen ochtend weer testen zit dan twee dagen tussen. Spannend hoor.
Dat zou goed nieuws zijn Hopefor2!! Ik duim voor je! Toen ik zwanger was van mn eerste heb ik de eerste 2 weken ook niets gevoeld, ook geen gevoelige borsten oid dus wie weet!!
Jeeehhhh zwanger hoor!! Vanochtend op de clear blue test! Yes yes yes... nu snel de 12 weken voorbij. Ik ga ook voor jullie duimen dames!!
Ja bizar hè haha. Kan het nog steeds niet geloven. Waren al zo lang bezig. Voel me ook nog niet echt zwanger ofzo.
Hoi Dames, Ik ben nieuw hier om mee te lezen in dit forum... En ik wil gelijk hopefor2 feliciteren. Hopelijk gaat alles goed! Hier wil ik ook graag een 2e kindje. Alleen moeten we er samen nog uit zien te komen. Mijn man wilt het namelijk bij eentje houden nav onze geschiedenis. Het zwanger worden werd bij ons ook bemoeilijkt door de endometriose. 4 jaar geleden heb ik een grote buikoperatie gehad. Hierbij kwamen ze tot de ontdekking dat ik ook nog een 2-hoornige baarmoeder heb. Wat zwanger raken dus nog moeilijker maakte. In dec. 2010, 6 maanden na de operatie was het raak!! Alleen kreeg ik een miskraam. In augustus hadden we weer een positieve test.....Dit geluk bleef, maar van mijn zwangerschap heb ik niet kunnen genieten...Mijn moeder overleed plotseling 2 dagen na mijn positieve test.... Ons manneke kwam met 29 weken ter wereld en heeft gevochten voor zijn leventje. "Gelukkig" deed hij het goed, maar we hebben verschrikkelijke dingen meegemaakt op de afdeling.... Bij mij is de wens voor een 2e groot en in mijn achterhoofd bedenk ik me ook wat we hebben moeten doorstaan en of we dat ons zelf maar vooral ons zoontje moeten aan doen... De kans op een vroeggeboorte is groot. Maar afgelopen week bij verloskundige geweest en die had goede hoop. Ik kan dan spuiten krijgen en een cerclage.....Vind het zo moeilijk. Sinds 2 maanden ben ik gestopt met de pil. Niet om zwanger te worden maar om te kijken hoe het met mij gaat. Geen hormonen meer in mijn lijf. Daardoor moet ik wel iedere maand de consequenties van de endometriose ondervinden en die zijn heftig. Toch hoop ik dat in de toekomst er 2 kleine kanjers rondlopen in ons huis.... Succes voor de rest van de dames..... en sorry dat ik zo kom "binnen" vallen in dit onderwerp...
Jeetje wat een verhaal zeg. Ik snap dat het nogal gevoelig ligt inderdaad. Wil jullie veel succes wensen. Hier is het maar de vraag of het gelukt is. Heb maandag een bloeding gehad en lijkt erop dat het een mk is geweest. Dinsdag controle. hopelijk is het snel weer raak coor ons.