Zo, wij kletskousen gaan hier gewoon door toch? Zit nu in het ziekenhuis, zometeen echo, hopelijk mag ik beginnen met de Gonal!
Vandaag beginnen met spuiten! Er zat nog wel een klein stolsel maar omdat ik nog heftig bloed gaat dit vanzelf weg, en eitjes waren allemaal klein. Maandag 1e fm meting. Back in the game!
@Guusje: Mooi dat je weer verder mag! Hoe voel je je verder? @Weegbree: inderdaad op het wachtbankje, 7 dpo nu. Fijn idee dat ik zelf een eisprong heb gehad zonder pregnyl. De gyn. heeft gister met de echo bevestigd dat er 2 eitjes gesprongen zijn. de derde zat er nog maar was gekrompen, die had het niet gered zei hij. Mn baarmoederslijmvlies was erg dik, 14 mm. Heb nog geen specifieke klachten, sinds mn eisprong wel hele gevoelige tepels en mn borsten zijn gegroeid en steviger. Wilde op zn vroegst woensdag (14dpo) gaan testen maar begin nu een beetje testdrang te krijgen haha. Heb gelukkig geen testen in huis dus misschien red ik het wel om te wachten.
LW, dat klinkt goed meis! Spannend hoor, nog een paar dagen wachten! En 14 mm dik bsv is hoopvol! Ik heb nog erge hoofdpijn, word er niet goed van..
Ik heb jullie weer gevonden maar internet is hier heel traag. Zondag als ik thuis ben lees ik even bij. Maar alles gaat hier goed, soms kwaaltjes dus ga ervanuit dat het goed zit. Hopelijk bij jullie ook alles goed. Xx
Gevonden! 😃 @ Guusje, fijn dat je weer mag beginnen! Zelfde dosis? @LW, wat goed dat je eitjes wel zelf zij gesprongen! En heel mooi dik Bms. Klinkt allemaal al heel positief! Nu moet het toch raak zijn en dat ze blijven plakken! @Olakidee, geniet ze nog van jullie vakantie!! @all, hier alles goed. Alleen erg gevoelige tepels. Zou dat teken van vruchtbaarheid kunnen zijn? Verder erg benieuwd naar morgen. Of mijn eitjes zijn doorgegroeid en of er niet meer zijn bijgekomen..
Even zwaai vanuit mij! zodat ik het topic hier heb gevonden en weer terug kan zoeken bij mijn berichten! Maar ben nog te emo vollop mee te kletsen! @weegbree knuf terug! @guusje fijn meid dat je weer in the running bent eindelijk weer een kansje! @mnr 9dpo is nog zoooo vroeg alles kan nog! @ olakidee lekker aan het genieten dus op vakantie? @lw wauw wat een goed nieuws! 2 van de 3 dus gesprongen en wooow dik bmslijm zeg! super! spannend afwachten dus! @avda hoe is het met jou meid? sorry heb het afgelopen tijd niet meer gevolgd? is het gelukt met je lage dosering om een eisprong op te wekken? @saar hoe is het met jou lieve meid? @rest zwaai !!
owh ps @guus ik had nog even gekeken in het vorige topic! dacht dat ik daar al gereageerd had maar schijnbaar dus niet! Wel heel vreemd van je streepje! ik had vorige maand na terugplaatsing blasto hetzelfde (zie mijn fotoalbum) ook op beide testen een streepje en werd uiteindelijk ook ongesteld! het gekke was dat 2 dagen daarvoor mijn HCG op 0 stond. Nu twijfel ik ook omdat ik nu dit weer bij jou lees... zouden die kruidvattesten opeens vals positief zijn? Al was mijn andere test van sensitest en ook die was positief! maar daarna werd ik opeens zwaar ongesteld heel vervelend! ook voor jou knuf!
Ik heb het ook gevonden! Guusje: fijn dat je weer verder kan, wel balen van je hoofdpijn. Hoeveel moet je nu spuiten? LW: wat spannend zeg! Bbibi: neem je tijd meis! Olakidee: geniet van je vakantie!! Hier: beetje last van gevoelige tepels en af en toe met vlagen misselijk. Wel iets steekjes in m'n buik maar geen echte krampen. Ik weet het ook allemaal niet meer wat ik moet denken. Van de week droomde ik over dat ik was bevallen, afgelopen nacht droomde ik dat er melk uit m'n tepels kwam. En ik ben elke ochtend rond 5 uur wakker dus best moe. Wat een gedoe allemaal!
Bbibi: nee, ik had meerdere testen gedaan en allemaal positief, vandaag in t ziekenhuis zagen ze ook dat er nog een stolseltje in baarmoeder zat dus was echt miskraam. Maar ik ga nu weer spuiten, dit X iets hoger, 100 ie
Heb t ook gevonden! Guus... Balen van je hoofdpijn, en echt een mk dus. Bah! Hopelijk deze ronde wel een plakkerd! Ben benieuwd naar je resultaten! Mnr ben erg benieuwd, je weet het niet.... Lw klinkt goed. Miss van het weekend testen? Avda ik had ook zere tepels richting eisprong, morgen vast goed nieuws! Oklaidee jippie gaat nog goed dus?!
Pff wat een onzekerheid hier weer.. Als ik uit ga van vorige keer zou ik morgen ongesteld moeten worden. Misselijkheid wordt steeds erger. Vanochtend ook heel misselijk wakker geworden. En heb gevoelige tepels/borsten. Kan alleen niet meer met ochtend urine testen en ben zo bang voor een negatieve test.
Mnr dat klinkt goed hoor. Ik heb ook flink gevoelige tepels. Misselijkheid in ochtend en avond en bij inspanning. Verder vrijwel dagelijks een hevig krammend gevoel in m'n onderbuik, uitstralend naar m'n onderrug. Is sat normaal? Ik vind dat wel wat vreemd.
MNR klinkt goed. morgen nog een testje wagen. je weet het niet! oklaidee, je hoort het vaak hoor die kramp. zal wel bij de innestelling horen?
@Mnr Spannend! Klinkt wel goed da je symptomen hebt! @Weegbree: denk dat ik nog niet ga testen van het weekend, op zn vroegst maandag. Heb ook 2x een lf van 15/16 dagen gehad en ben nu pas 8 dpo. Ik heb opeens het idee dat het echt niet raak is. Tepels doen nog wel zeer en borsten zijn ietsje groter. Heb heel af en toe buikkrampen die doorgaan naar mn onderrug maar dat is dan zo weer over. Wel heb ik al nachten lang dat ik 5 of 6 uur wakker word en droom de raarste dingen. Wat vinden jullie eigenlijk van mijn temp.kaartje? Ik vind het bizar hoe stabiel hij wel niet is.
Toch een test gedaan en die was negatief.. Nu geen testen meer in huis dus wacht nu menstruatie af en anders test ik pas volgende week. LW: voor jou ook spannend! Blijft toch lastig hè die wachtweken..
Dat was even zoeken dames, maar ik heb jullie gevonden!!! @guusje27, Wat spijtig van de miskraam... ik hoop voor je dat de volgende ronde wel raak mag zijn en blijven!! @Bbibi, Dikke knuffel! @mnr, Jammer van die negatieve test.. maar wie weet nog?? anders succes in de volgende nieuwe ronde, het moet toch een keer lukken!!!!!!! @LW85, Voor jou ook al zo spannend!! Succes nog even met de wachtweken. @Hier, mag ik nog altijd niet mopperen. Ondanks ik niet zo veel meer kan en alles veel energie kost ben ik wel lekker van mijn verlof aan het genieten!! Ik merk wel dat alles krapper wordt van binnen, geeft me wel een vol gevoel. Enne, ze trappelen lekker tegen mijn maag/ ribben en de ander tegen mijn blaas.
Hallo meiden, @mnr, balen van de negatieve test! Maar wie weet was het nog te vroeg. Over paar dagen nog eens proberen als je menstruatie nog nergens te bekennen is?! @myloon, geniet maar lekker van je verlof! @ bbibi, doe ook maar even lekker rustig aan. Hoe gaat het met jullie huisje? Schiet het lekker op? @weegbree, jullie gingen toch ook verhuizen hè? Schiet dat klussen ook lekker op? @ all, hier is het weer @#%$! Humeur is weer ver onder het vriespunt. Gisteren de FM gehad. Gvd, 12 eitjes rond de 17 en 8 rond de 13! Ik snap er werkelijk niks van! Hoe kan ik op dinsdag 3 eitjes rond de 13 hebben en de rest kleiner dan 7. En dan 2 dagen later weer dikke overstimulatie! Ik had er deze keer zo'n goed gevoel over, nu vraag ik me af of het ons ooit gaat lukken.. Zijn nu bijna twee jaar bezig en hebben nog niet eens een echte kans gehad. Er groeit steeds of helemaal niks of veel te veel... Ik wordt nu ingepland voor een LEO en HSG. Dit kan wel pas als mijn eierstokken op normaal formaat is. Lukt dat ook niet rest me alleen nog maar IVF. Het is wel een geweldige afsluiting van onze vakantie... Bleeh..
Avda, gaaattttverdamme zeg!! wat ontzettend balen! maar is het niet zo dat je met IVF betere kansen hebt? je bent ontzettend goed te stimuleren blijkbaar, dus veel eitjes, veel bevruchtingen, veel kansen bij een poging? hsg heeft volgens mij geen toegevoegde waarde. Op zich natuurlijk wel om te kijken of je eileiders doorgankelijk zijn (niet verkeerd, dan weet je dat ook weer!), maar niet om het aantal eitjes te verminderen ofzo? wij zijn al verhuisd. hoefden alleen de meubels maar te verplaatsen, bevalt super! nu uitkijken naar ons "droomhuis".