Ja idd maar heb het eerder gehad.. Maar het bewijst wel dat het niet altijd save is Maar goed het is heel erg welkom groetjes
Zo zag mijn eerste test er ook ongeveer uit, 13 maanden geleden en nu is Mischa er! (hij was 7 wk te vroeg, mocht iemand zich afvragen of ik niet kan rekenen. )
Wow; gefeliciteerd!! En idd zo zie je maar dat de pil echt niet 100% save is. Geniet van je zwangerschap!!
Over het algemeen wel, als je hem goed slikt. Verder zijn dat ''foutjes'' in de natuur, en is ze al de tijd dat ze pil geslikt heeft onveilig geweest, dus het is of genitisch aangelegd, of ze heeft hem niet juist ingenomen of de pil is te licht geweest het gebeurd niet zomaar.
Gefeliciteerd... Zo ziet mijn test er dus ook uit heb hem alleen van een andere hoek genomen... Oh nou zit ik nog meer in spanning ben erg benieuwd morgen want de ha felicteerde me vandaag al met mijn testuitslag.. Zwangerschapspagina
Dan kan het nog zijn dat je hem niet goed ingenomen hebt, of dat je al die tijd zowieso onveilig bent geweest en de pil dus helemaal niet werkt bij jou.
Michelle, een vraagje, hoe kom je aan deze wijsheid. Het kan namelijk altijd gebeuren. De anti conceptiepil is niet 100% betrouwbaar. Er is maar een vorm van anticonceptie 100% betrouwbaar en dat is geheel onthouding. Ook bij zorgvuldig gebruik van de pil kan een zwangerschap ontstaan. Dat geldt voor alle anticonceptiemiddelen. Geraldine, gefeleliciteerd.
Ik zal je sterker vertellen.. Ik ben al een keer eerder door de pil heen zwanger geworden.. toen had ik een lichtere pil en dachten dat het te licht was.. heb toen deze pil gekregen en de dokter heeft gezegd dat het nu goed moet gaan want de kans dat een vrouw 2x door de pil heen zwanger word is heel klein... Gister naar de dokter geweest dus en ze stond helemaal verbaast.. Straks als ik bevallen ben gaan we een spiraal laten zetten en voor de zekerheid de pil slikken... Want zei zegt dat ik te gevoelig ben of terwijl 1x kijken en ik ben zwanger haha.. Moet wel eerlijk zeggen dat we zo iets hadden van slik maar het is meer dan welkom...!! Liefs, Geraldine
Geloof me maar, ik heb de informatie van verschillende bronnen, nee dat klopt de pil is ook niet geheel betrouwbaar maar dit komt echter weinig voor... want de pil is voor 99,7 procent betrouwbaar. In de meeste gevallen wordt de pil niet correct geslikt, is de pil te licht of is het genetisch niet helemaal goed gegaan, en ben je zowieso niet veilig door de pil. @ Geraldine, heb je verder nog andere aandoeningen?