van harte gefeliciteerd meid nou het is inderdaad mogelijk dat het door de pil heen gaat heb ik hier ook gehad begin van het jaar .. mijn zusje is zelfs door de spiraal en prik pil zwanger geraakt en een kennis ook prikpil en gewone pil dus ja het kan zeker ook al slik je trouw je pil het kan .. wens je heel veel succes toe in deze zwangerschap .. liefs angel
Nee hoor ben volkomen normaal... tis gewoon zo dat ik de pil heel strikt slik en dat ik voor mn eiersprong 9 van de 10x geen sex heb omdat ik er altijd bang voor ben en nu weer... Kan er niks aan doen en dat zegt de dokter ook..
de pil is zeker niet betrouwbaar ook al slik je hem zorgvuldig in heb het zelf ook gehad .. zelf mijn zusje door de spiraal en prikpil heen .. kennis prikpil en gewonen pil .. dus dat ligt niet aan jezelf of dat er iets met je mis is zeer zeker niet ..
Dat zeg ik ook niet maar het is wel zo dat er tegenwoordig veel mensen zijn die door de pil heen zwanger raken, en meestal is dat 9 van de 10 keer doordat de pil niet strikt ingenomen wordt. Hiermee wil ik niet zeggen dat de mensen die door de pil heen zwanger worden altijd hem fout in hebben genomen, maar dat dit wel vaker voor komt als dat de pil niet goed werkt voor die persoon. Ik ben ook 1 keer door de pil heen zwanger geworden, en ik durf niet te zeggen of ik hem wel goed ingenomen heb. Kan goed zijn dat ik hem toen niet goed ingenomen heb want het was een stressvolle periode, maar kan goed zijn dat ik ''gewoon'' door de pil heen zwanger ben geraakt. - je kan zelf een aandoening hebben zoals sepastische darmen ofzoiets, dan helpt de pil ook niet. - je ben teen ''foutje'' van de natuur, en dus helpt de pil bij jou niet en kun je ten alle tijden door de pil heen zwanger raken. - de pil is te licht. - de pil heb je niet goed geslikt. - je bent ''gewoon'' door de pil heen zwanger geraakt omdat hij 99,7 procent betrouwbaar is 1 van die optie's en meestal kom je er niet achter welke het geweest is
Michelle, ik geloof best dat je betrouwbare bronnen hebt; die heb ik ook. Maar het is nu eenmaal zo dat elk medicijn een foutmarge heeft. Niet elk mensen is hetzelfde dus het kan altijd gebeuren dat mensen anders reageren op betreffende werkbare stoffen dan de bedoeling is. Zoals jij het nu opschrijft komt het over alsof het onmogelijk is om door de anticonceptiepil heen zwanger te worden en dat is dus echt niet zo. En ik begrijp best dat er allerlei extra mogelijkheden zijn waardoor dit kan maar dit hoeft dus niet. Ik slik trouwens zelf al jaren de pil niet meer vanwege allerhande hormoon problemen en heb de mirena gebruikt. Dit is de meest veilige anticonceptie. (na onthouding natuurlijk)
michelle mag ik vragen wat er is gebeurd met je zwangerschap??? En meid van harte gefeliciteerd geniet lekker van je zwangerschap!
@Sjan: Die heeft ze weg laten halen, 2 x las k in een ander topic. Omdat ze er niet aan toe was op die leeftijd. Nu is ze 17.. Ben zel ook jong mama (19 zwanger, met 20 bevallen) maar vraag me gewoon af waarom je t eerst 2x weg laat halen en dan ineens wel weer zwanger wordt. Maar goed, laat maar zitten voordat er weer een heftige discussie op gang komt hihi. @Geraldine: Proficiat meid! Ben zelf ook door de pil zwanger geraakt, dus t kan zeker!
zo dat is nogal wat met je 17e al 2x een kindje weg laten halen pfff het is geen speeltje waar je zo maar mee doet wat je wil komt ff niet uit dus laat ik het maar weg halen nou weet je ook niet wat er achter zit maar toch ben wel van mening dat als je zwanger bent en je bent zo jong en het is door een ongelukje dan moet je ook je verandwoording er voor nemen ...sommige willen een kindje en daar lukt het niet bij.. soms is het leven echt vreselijk en zeker in zulke gevallen .. maar goed wil hier geen kwaad neer zetten is ieder voor zich en inderdaad liever geen discussie maar moest het wel ff kwijt en 19 j en zwanger is heel niet erg als je het leven op orde hebt is er niks mis mee ik zelf was ook 20 zw en 21 toen ik mijn eerste kreeg was toen ook al getrouwd eigen huis enz dus dan heb je al een heel ander leven ...
Nee klopt, maar ik zou toch voor mezelf kiezen als je onbedoeld zwanger bent geworden en er misschien wel een heel verhaal er achter zit ( weet ik ook niet ). En dat ze misschien ook wel een stuk jonger was ... 17 vindt ik toch dat je al beter in staat bent om een kind ter wereld te brengen als 14. ( over het algemeen dan ) .... Natuurlijk nog geen ideale situatie maar toch al beter als een kind van 14. Maar ja zo denk ik er dan weer over.
Ja is ook zo maar daarintegen vind ik als je zo 'volwassen' bent om sex te hebben, vind k ook dat je de consequenties daarvan moet nemen. Heb k zelf ook gedaan, dat kindje in mn buik kon dr ook niets aan doen, dat vind ik dan weer. Maar ja aan de andere kant moet je natuurlijk ook weer nadenken of je wel een kind KAN opvoeden enz. Kind van 14 lijkt me idd ook niet echt daarvoor in staat.
Gefeliciteerd Ben zelf ook eens zwanger geworden door de pil heen...En nam hem goed in en hij was ook de sterktste van het sterkste!!! Dus het kan wel Geniet ervan meid... PS waarom staat er bij MIchelle geblokkeerd??
oh vandaar begrijp ik nu het commetaar van mijn vraag om even na mijn test te kijken ze had een aardig commetaar kan het nu ook wel even plaatsen het is echt niet normaal .. kan veel hebben maar niet van die rare antwoorden en zeker niet als je dan ook nog 17 blijkt te zijn ... hahah
Nee en het is idd als je 17 bent en je bent zwanger of je hebt een kindje kan je over aardig wat meepraten, maar als je dat al allemaal niet heb meegemaakt, hoe wil je dan goede adviezen of tips geven?
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Maar wat je zegt klopt toch niet? Als je de pil slikt, heb je in principe toch geen eisprong? Dus als je wel een eisprong had, ging er dan niet sowieso wat mis bij die pil?
Nou niet bij iedereen werkt de pil naar behoren dus sommige mensen krijgen dus wel een eisprong door de pil heen .
nou het kan zeker altijd ... maar chocoladekoekje volgens mij had je hiervoor de naam michellexx toch ?