Alsjeblieft help me.. iedereen zegt dat ik gek ben..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geraldine1986, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Cyn: Die testen wat je in t negatief hebt gezet zie ik toch ook echt een streep hoor!

2. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Monique als je die negatieve testen bedoeld die ik er gister op heb gezet, die tellen niet mee. Die zijn van de cb digital zonder indicator. Daar mag ik dus niet naar kijken of mag wel maar die gelden niet. Ik zal ze gelijk even uit mijn album verwijderen ;)

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Nou dames ik trek me weer even terug :( net 2 testen gedaan (toch maar weer) en allebei nega...volgens mij hoef ik de ha niet eens meer te bellen voor me uitslag want die zal ook nega zijn :( snik snik

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das zo ontzettend balen meid! Sterkte :(

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    cyntje wat rot voor je .. hoop dat je binnen kort een super duidelijke posi test hebt ;)

6. #106 Shaddixxx, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2009
    Ik bestel mijn testen altijd op *verwijderd, het is niet toegestaan reclame te maken voor andere websites. Je kan ze op www.zwangerschapspagina.nl ook bestellen*
    Je hebt daar echt superveel verschillende soorten (ook hele gevoelige!) en ze hebben bij mij tot nu toe altijd de waarheid verteld ;)
    Ze zijn ook nog eens supergoedkoop, dus als je onzeker blijft kun je gewoon weer een nieuwe test gebruiken!

Je hebt ze de volgende dag al in huis, dus lang hoef je er ook niet op te wachten :D

Ik vind die site echt ideaal :D

7. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@Shadix: thanks ik zal die site onthouden, maar voorlopig hoef ik hem niet te gebruiken :( wat een tegenvaller is dit zeg :( kon het niet geloven en wilde het niet geloven dus net nog 1 testje gedaan en die was ook nega :( nou ben ik er echt klaar mee. Bel me HA nog maar wel even voor de uitslag terwijl ik die al weet maar staat een beetje raar als ik niks meer van me laat horen

8. Monique4

@Cyn: Wat balen zeg meid! Sterkte! Hoelang ben je al ermee bezig om zwanger te worden?

9. jojoo

jojoo Lid

9 aug 2009
    25
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, dat is een positieve test!!:)

10. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@Jojoo: thanks voor het kijken, maar volgens mij is het een valse test want ik heb laatst nog een paar testen gedaan en die waren allemaal zo nega als het maar kon :( dus volgens mij ben ik helemaal niet zwanger...

Trouwens even een andere vraag gisteren zodra ik weet dat lopen of van zitten naar lopen kreeg ik steekjes naast mijn navel aan de rechterkant, weten jullie wat dit is? Want ik heb het nu dus nog steeds :( het is maar voor een paar seconden en het herhaalt zich wel en net moest ik een grote boodschap doen (sorry voor zo 's ochtends vroeg) maar dat deed ook pijn :( naast me navel en volgens mij in me baarmoeder

11. Monique4

@Cyn: Naast je navel is meestal iets van je darmen..
    Je baarmoeder zit echt bij je venusheuvel.
    Dus denk dat het echt je darmen zijn geweest.
    Ben je inmiddels ongi geworden of nog steeds niet?

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jojoo reageerde volgens mij op degene die dit topic heeft gestart meid ;)

En verder denk ik dat die pijn je darmen zijn.

Deel Deze Pagina