Overzicht wanneer welk slijm in de cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannabeMama, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Ik heb hier een keer een goed overzicht gelezen van wanneer je welk slijm (lekker plastisch:)) tijdens je cyclus hebt. Nu kan ik het niet meer terugvinden. Weet ook niet meer of het ergens bij een topic stond of dat het een link naar een website was. Heeft iemand deze info nog? Alvast bedankt!

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
  3. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Nee, dat komt me niet bekend voor. zoveel dagen voor eispring is slijm ...,rond eisprong is slijm rekbaar en ...,erna juist dik. Alleen weet ik het dus niet zo goed meer...oeps...

Maar die kalender ziet er ook intereddant uit, moet me alleen aanmelden zie ik. Begruik jij het? En zo ja waarvoor?

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
  5. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Dank Fem, lijkt er wel op, dus ook wel nuttig. Zie dat vandaag je testdag is, spannend. Heb je getest, of wacht je nog even?

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Morgen testen!!! Vind het ook wel spannend worden nu :)

7. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    En...heb je getest?

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    En hoe zit het dan met slijm wat misschien zou kunnen betekenen dat je zwanger bent? Want die anticonceptie-site... tja... ik wil "conceptie"! hahaha

Ik verlies nl sinds een paar dagen ná mijn ei veel slijm, vaak wittig van kleur. Ik ben gewoon kliedernat hahaha!

Groetjes Cyntje78

9. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    :D Juist alles doen wat ze ontraden op die site, hihi

Volgens mij heb je tijdens je ei, doorzichtig slijm waar je draden van kunt trekken en daarna juist dikker wit slijm, maar kan het overzicht dus niet vinden en ik ben bang niemand meer...misschien is het verloren gegaan met een van de verhuizingen..

Deel Deze Pagina