Nee, dat klopt Kokkie, maar als het al iets helpt is dat toch mooi meegenomen? Ik ga mijn pendel weer eens opzoeken, heb een stapel verhuisdozen die nog nooit uitgepakt zijn op zolder, en daar móet ie zijn. Ga ik ook weer eens pendelen, kijken of ik het nog 'kan'. Liefs,
Hier krijg ik ook nog steeds verzoeken.. heel irritant! Een tijdje terug ben ik om deze zelfde reden ff gestopt, maar krijg nog steeds berichten.. en indd ook veel berichten waarbij respect ontbreekt.. zoals pendel ff voor me bedankt en dan de vraag en naam.. of alleen de vraag en dan bedankt! doei.. nou word er gewoon kwaad om ik reageer dan ook niet maar het is toch irritant! .. Maar hoevaak het ook gezegd word t lijkt wel alsof niemand zich er wat van aantrekt..
Jaaa irritant meiden. Ik vind het niet heel erg als ik nog verzoekjes binnen krijg buiten de tijd. Maar er komen nu ook vervelende reacties binnen. Mensen die (bijna) boos worden dat ik niet antwoord omdat ze ruim buiten de tijd een verzoek indienen. Dat vind ik echt echt echt echt niet kunnen. Hoe respectloos inderdaad. Wij moeten helemaal niets, zijn duidelijk in de tijden, en dan mail je nog terug dat je niets doet met hun verzoek omdat het ruim buiten de tijd (en zelfs dag) is. En dit hoef ik niet eens te doen want het staat al in mijn bericht dat ik niet anwoord, en dan nog een brutale reactie in plaats van sorrie zeggen. Dat kan ik echt niet begrijpen. Jammer dat door dit soort egocentrische types sommige pendelaars zelfs gestopt zijn. Maar ik moet wel zeggen dat dit echt uitzonderingen zijn en 99% mij hele leuke mails sturen hoor!
Ja precies!! Mss toch maar weer alleen mensen gaan pendelen met een bepaald aantal berichten. Wilde zelf ook beginnen met pendelen maar ik denk dat ik me nog maar eens bedenk
Moet zeggen dat ik nu wel leuke reacties krijg ivm zwangerschap. Nu hopen dat ik niet continu toch PB's krijg. Maar we zullen zien... Die zin in je handtekening helpt niet tegen alle dames, want sommige kunnen zelfs dat niet lezen. Dat is een van de redenen dat ik nu met mijn zwangerschap stop met pendelen. Geen energie voor nu en wil mijn energie ook aan mijn kindje geven...