Hallo meiden, Ik heb vorige week dinsdagnacht mijn eisprong gehad, tenminste dat denk ik dan maar. Ik had vorige maandag een negatief ovulatietest en dinsdagmiddag een bijna positieve en woensdag en donderdag was het negatief. Ik dacht dus dat ik mijn knaltest net had gemist omdat ik wel de pijn voelde die ik normaal gesproken ook heb bij de eisprong. AfgelopIen maandag en gisteren voelde ik steken in mijn onderbuik en ik dacht huh wat is dit. Wel ook wat dikke witte slijm maar geen cervixslijm terwijl ik die vorige week wel heb gezien en toen dacht ik laat ik gisteren dus een ovulatietest doen en die was dus knalpositief en die van net ook. Ik vraag mij dus af of dit nu een eisprong is of dat het ook eventueel zou kunnen betekenen dat ik zwanger ben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb natuurlijk gisteren gemeenschap gehad omdat ik dacht tja je weet het nooit en ik zal het vandaag maar herhalen denk ik dan.. maar stiekem hoop ik natuurlijk..overigens heb ik een cyclus van ongeveer 33 dagen en dat zou betekenen dat ik vorige week dinsdag mijn eisprong ongeveer moet hebben gehad en niet deze week tenzij mijn lichaam dit keer van slag is natuurijk
Ik heb mijn zwangerschap opgespoord met een ovulatietest (action) die ik nog had liggen. Deze gaf knalpositief aan! Wie weet was je ovulatie eerder dan normaal en heb je deze daarom met testen niet kunnen vinden. Een zwangerschap zou dus kunnen, maar hoeft niet(!). De enige manier om daar achter te komen is een zwangerschapstest kopen. Deze was op de dag dat mijn ovulatietest positief was, ook duidelijk positief namelijk. Heeel veel succes!
helaas mijn zwangerschapstest geeft negatief aan had ik gisteren ook geprobeerd..ik denk dat het dan toch een eisprong is die later is ofzo