Clic! laarzen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by sidmick, Jul 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,186
    113
    Nu de wintercollectie weer uit is word het dus weer tijd voor laarzen.
    Dit jaar kan mijn meisje voor het eerst echte gewone laarzen aan en ik heb leuke van clic op het oog.
    Nu valt me alleen op dat deze geen stootrand hebben.
    Zijn die neuzen niet heel snel kaal dan met het buitenspelen en klimmen en klauteren. Ik had afgelopen zomer ook een paar schoenen die in 2 dagen kaal waren en daar zit ik niet weer op te wachten

2. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja die zijn alleen voor de zit
    dus zou er goed over nadenken als je een klim klauterkind hebt

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Ik zou eerst eens naar een speciaalzaak gaan waar ze de voeten goed opmeten, ook in de breedte, Want Clic heeft geen breedtematen...
    (meer dan 60% van de Nederlandse kinderen loopt op een verkeerde maat schoenen!)

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    Ik heb daarom altijd minimaal 2 paar laarzen voor mijn dochter :D Een paar van Clic voor "netjes" (dat wil zeggen, weekend, feestjes, als we alleen maar lopen etc) en dan nog een paar van een ander merk met stootrand voor het buiten spelen, school, opvang en dergelijke. Werkt perfect! (voor ons althans..)

Btw, als je zilveren of zwarte laarsjes hebt kun je de Clic laarsjes best aardig bijwerken met schoensmeer.

5. Madelief32

Madelief32 Actief lid

Jun 16, 2009
    196
    0
    0
    Hi,

Mijn ervaring is dat clic laarzen ook goed bij te werken zijn met schoenenpoets. Ik vind het kwalitatief goede schoenen.
    Hier geldt ook 2 paar schoenen, 1 voor wat netter, en 1 voor de boswandelingen zeg maar. Aan de andere kant vind ik het ook sonde om dure laarzen niet gewoon vaker te dragen, dus ik ben daar niet zo heel nauw in. Als het leuk staat, lekker dragen. En thuis ook vaak pantoffeltjes aan.

Het blijven kinderen die lekker kind moeten zijn!

Ik kanniet wachten om weer op laarzenpad voor mijn meisje te gaan!! hihih

6. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Ja die prachtige laarsjes, hier ook meerdere soorten:D.
    Ook ik vind ze goed te behandelen met schoenpoets. Vorig jaar had ik nog wel een paar gevonden met stootrand, dus die had ze aan als ze ging spelen.

Groetjes joyce

7. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    schoenen en dus laarzen op voorhand kopen omdat ze zo leuk zijn is niet echt handig. zoals gezegd lopen erg veel kinderen op de verkeerde maat schoenen of laarzen. op het moment dat het inderdaad winter is goed aan laten meten is een beter idee lijkt me. daarmee kunnen veel problemen met voeten bekken en rug voorkomen worden.

8. Madelief32

Madelief32 Actief lid

Jun 16, 2009
    196
    0
    0
    Helemaal mee eens! Ik laat ze ook altijd goed opmeten, en dan pas kopen. Clic valt goed bij mijn meisje dus daar heb ik mazzel bij. Via internet bestellen ben ik ook geen voorstander van.

9. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,186
    113
    Nee natuurlijk laat ik ze opmeten bij een goede schoenenwinkel, dat doe ik altijd met schoenen voor de diva

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm wij hadden clic!s van lakleer
    en die zien er nog steeds prima uit ondanks dat ze er een najaar/winter lang op gespeeld heeft :)

11. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,186
    113
    oke, de kwaliteit is opzich dus wel prima en de schoenen zijn goed bij te werken.
    Ik twijfel tussen een paar van shoesme met stootrand of een paar van clic! Of allebei haha....

12. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    allebei natuurlijk

13. Saskia78

@sidmick: je bent gewoon een koopjunkje :D
    of misschien wel gewoon verslaafd aan leuke kinderdingetjes...

merk ik bij mezelf ook... ga ik weg voor een broek voor mezelf
    kom ik thuis met kleren voor anne en zonder broek :)

maar al dat kinderspul is toch allemaal veel te leuk!

14. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,186
    113
    Zou ook mijn eerst reactie zijn maar dan ben ik 200 euro verder. Dat vind ik niet erg maar vorige jaar deed ze 5 weken met haar laarsjes en toen waren ze te klein 8)

15. Saskia78

Hmm op zo'n moment bne ik wel blij met mijn langzame groeier hoor..
    Anne heeft hele slecht-weer-periode vorig jaar op haar Clic! laarsjes gelopen.
    Dan is het best de moeite waard om 2 paar luxe schoenen te kopen :)
    Kan me voorstellen dat als je er maar heel kort mee doet het wel een beetje zuur is...

Hier zit Anne nog op mt. 23.. ukkie dus.
    Al gaat het wel meer in vlagen.. want begin van de zomer droeg ze nog 21 :)
    (lees: ik zoek me nu suf naar fatsoenlijke passende schoenen in zomermodel... )

16. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Dat is dan dus een typisch voorbeeld van "verkeerd maatadvies".... Want dat kan natuurlijk echt niet.

17. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,186
    113
    tja ben toch echt in een kinderschoenen winkel geweest met een hele goede naam.
    Maar blij was ik er niet mee.
    Denk dat ik toch voor beide laarzen ga, maar ik wacht nog tot iig eind september.

18. Saskia78

@suzanne: mja hier ging anne in paar weken tijd ook in zowel schoenen als kleding 2 maten omhoog
    je kunt pech hebben zegmaar.

nu zit ik met de gebakken peren dat nergens zomerkinderschoenen te vinden zijn die ik leuk vind
    wel overal en nergens laarsjes.... :)
    (vind ik veeeeeeeeeel leuker dan zomerschoenen maarja.. heb er weinig aan nog)

19. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,186
    113
    Ik ook hoor, vind zomerschoenen niks aan omdat mijn meisje van ballerina's last krijgt zonder sokken (en met ziet er niet uit) Dus alleen saaie sandalen en gympen hier. Geef mij de wintercollectie maar :D

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ga dit jaar weer 2 laarzen van Clic! aanschaffen!

Share This Page