Alsnog curettage na 2 keer Cytotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nien92, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    Hmm vreemd. Ik hoop dat het toeval is, eem tweede keer hernia kan ik nu niet echt gebruiken. Maar ik heb die erge rugpijn eigenlijk al sinds de Cytotec dus dacht dat het bij de miskraam hoorde.. Maar niet dus blijkt vandaag. Het gaat nu gelukkig wel iets beter. Hopen dat het wegtrekt.
    Die pillen waren echt vreselijk. Als ik dat had geweten had ik meteen curretage gewild. Jij dus snel opgeknapt daarna?
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Dat meen je niet! Heb je dat nog teruggegeven aan t ziekenhuis? Bij mij hadden ze me express bij urologie gelegd en op n kamer alleen (niet tussen de oude mannetjes met prostaat en blaasproblemen) en heb na de ingreep via zo'n formulier aangegeven dat ik dat heel fijn vond. T kan natuurlijk zijn dat er geen plek was bij jou maar leg iemand dan bij gynaecologie of weet ik way. T is echt zo uit de tijd om dit bij de kraamafdeling te doen.
     
  3. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    @Nien92 fijn dat t goed is gegaan en het meeviel! Nu kun je echt verder! Ik was ook bang voor de verklevingen maar dat is gelukkig goed afgelopen.
    Ik had ook geen rugpijn maar je hebt natuurlijk ook veel stress gehad met zoiets en miss onbewust toch verkrampt?
     
  4. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    De rugpijn is gelukkig over en na 1 hele dag niet gebloed te hebben begint het nu weer en mijn buik is enorm opgeblazen met vocht lijkt wel. Verder ben ik nu 6 kg zwaarder dan twee dagen geleden. Is dit een bijwerking van de curretage of moet ik met het zkh bellen denk je?
     
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb je drukker gedaan dan normaal? Ik zou het nog even aankijken.

    Hier ook na 3x cytotec alsnog een curettage en dat viel mij ook reuze mee.
    Na 2 maanden was ik weer zwanger, werd helaas een vroege miskraam, de maand erop weer zwanger en ondertussen bevallen.
     
  6. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    Nee niet drukker gedaan. Juist op de bank gelegen. Mijn buik is nu echt opgezwollen en hard. Lijkt ook of ik moeite heb met ademen. Ik kijk het nog even aan maar begin me toch wel zorgen te maken.

    Heftig de vmk maar goed om te horen dat je daarna snel weer zwanger bent geraakt. Dat geeft me goede hoop!:)
     
  7. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik zou kijken hoe het morgen gaat en dan even bellen anders. Ik ken t zelf niet (de buik), maar het bloeden hield bij mij een week aan (eerste 2 dagen helderrood en daarna bruin) dus dat is verder normaal. Je lichaam heeft een operatie gehad en narcose dus het duurt even voor het weer normaal voelt. Hopelijk trekt t weg!
     
  8. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    Had jij vrij snel je eisprong?
     
  9. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik was 2 weken na de curettage weer ongi geworden. Ik doe nooit ovutesten dus weet niet wanneer t was, maar daarna nog 1x ongi geweest en toen zwanger.

    Hoe gaat t nu? Dacht nog miss zijn het je darmen die opgeblazen zijn...
     
  10. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    Dat is snel ja! Hoeveel weken ben je nu?

    Ik had toch nog gebeld naar het ziekenhuis. Ik kreeg echt geen lucht en mijn buik was zo opgezwollen dat het leek alsof ik 5 maanden zwanger was. Ze zei idd dat er lucht in de darmen kan zitten en dat ik veel moest drinken en veel windjes moest laten:confused: echt op zo'n kinderachtige manier. Maargoed vannacht was echt ook pijnlijk ook met lopen naar de wc. Ook heel erg warm maar geen koorts..
    Ben weer 3 kilo afgevallen sinds gisteravond en heb het gevoel dat dat allemaal maar vocht is geweest. Ben nog steeds opgezwollen. Krijg geen enkele broek dicht. Ik ga er maar vanuit dat het komt door de narcose en dat die darmen ook even stil lagen.
     
  11. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Bijna 13 weken nu

    Ja zou allebei kunnen hoor, lucht en vocht. Mijn darmen zijn enorm van slag bij een zwangerschap. Hopelijk gaat t nu nog ietsje beter?
     
  12. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    Super! Heb je binnenkort nog een echo ? Hoe gaat het met de spanning bij jou tijdens of voor de echo's?

    Ben weer 1 kilo kwijt. Voel me beter maar buik is nog steeds opgezet.
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  13. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    We hebben een pretecho ingepland met 16 weken, voor t geslacht maar ook om mn zoontje te laten meekijken.

    Nou eerlijk, dat was echt heel erg. Ik heb doodsangsten uitgestaan die eerste weken, zo bang was ik dat t weer niet goed zou gaan.
     

Deel Deze Pagina