Hallo kom zojuist van de gynaecoloog, heb 2 weken geleden een miskraam gehad en moest laten controleren of alles eruit was. Dus niet er is nog een groot deel van de placenta aanwezig. Aankomende donderdag word ik opgenomen voor een dag opname. Maar wat kan ik verwachten, ik werk in de horeca, kan ik vrijdag gewoon weer werken en de dagen erna, of is dat bij iedereen verschillend? Vroeg het ook aan mijn gynaecoloog zijn reactie liet blijken van wel maar hij zei het niet letterlijk. Ik word onder (korte) narcose gebracht.
Hoi Mimi, Wat vervelend voor je. Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Ook 2 weken geleden miskraam. Bij mij zit het vruchtzakje er nog. Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en ik wordt donderdag ook opgenomen voor curretage ook onder narcose. Ik heb vanmorgen ook gevraagd of ik vrijdag weer mocht werken, maar hij zei eigenlijk niet. Ik moest toch 1 à 2 dagen rustig aan doen. Persoonlijk zou ik het met jou werk horeca niet doen. Ik werk zelf op kantoor, dus ik dacht misschien kan dat wel, maar hij raadde het bij mij ook af. Sterkte!
Ik heb vorig jaar een curretage gehad onder narcose. Ik heb de dag erna nog veel last gehad van de narcose. Ik werd heel erg sloom ervan en was nog veel moe. Ik ben ook niet gaan werken. Van de curretage zelf heb ik niet zo veel last gehad.
Ik heb vorige week een curretage gehad zonder verdoving. Dit mocht maar hoeft niet. Maar zo mocht ik wel gelijknaar huis en ik was ook goed te pas geen last meer gehad. De ingreep zelf was wel iets pijnlijker dan met verdoving. Vorige curretage kreeg ik een soort van morfine.
Allereerst natuurlijk sterkte. Hier 2 weken geleden een curettage onder narcose. Ik had na de ingreep veel last van de narcose. De dag erna mocht ik van mijn leidinggevende niet komen, maar denk dat ik het wel had aangekund. Dagen na die eerste dag wel erg veel last gehad, maar bleek ook dat het nog niet helemaal schoon was. Dit is later alsnog leeggehaald.
Ben vanmiddag naar de dokter geweest heb nu ook een keelontsteking waarbij de pus zelfs uit mijn oog komt. Maar kan morgen gewoon naar ziekenhuis volgens mijn eigen dokter. Hij raade me toch aan om thuis te blijven vrijdag. bij mijn miskraam ben ik ook 6 dagen thuis gebleven vanwege een te lage bloeddruk. Moest daarna gelijk 6 dagen werken, vokgens mijn dokter ben ik nu dus ook ziek vanwege vermoeidheid. Hij vond dat ik thuis moest blijven omdat hij denkt dat ik dan weer kans op lage bloeddruk zal hebben.
Ik heb gisteren mijn curretage gehad en ik vond het meevallen. Bloeden doe ik tot op dit moment ook niet veel, wel is het nog helder rood en ik heb eigenlijk geen buikpijn. Wel voel ik me wat slapjes als ik teveel rondloop. Mocht van mijn gynaecoloog dus ook pas na het weekend werken. Maar heb ook keelontsteking en griep dus zal dit alles tesamen mij niet zo fit laten voelen mijn baas was natuurlijk niet blij dat ik er niet ben dit weekend (horeca). Maar ga luisteren naar gynaecoloog aangezien we toch weer snel kinderen willen!