Wanneer hebben jullie voor het eerst het hartje gehoord? toen ik 8 weken en paar dagen was kon de VK het hartje niet horen. Nu heb ik de angelsound en afgelopen vrijdag heb ik maar 15 sec. ( niet erg veel) de baby even gehoord maar nu twijfel ik toch ineens aangezien ik van de kleine het hartje niet meer kan vinden. Ik weet dat het toch nog wat vroeg is opzich voor het hartje te horen maar zie hier zoveel vrouwen waar het al te horen is bij 8/10 weken pff weet 3 jan. pas of alles goed is met de kleine maak me zo onzeker tot die tijd nog
oh en voordat ik de angelsound had was ik al steeds ongerust. Het is dus niet zo dat ik door de angelsound me meer druk maak. Het is gewoon allemaal onzekerheid en niet wetende wat me nog allemaal te wachten staat
8/10 weken is aan de vroege kant, de meeste vk's luisteren pas vanaf 12 weken. Geen zorgen dus dat je bij 11 weken zelf niks kan vinden, het zit nog zo laag, dat het erg moeilijk te vinden is.
Meestal kun je ongeveer vanaf de 12de week het hartje horen, dit omdat dan je baarmoeder boven het schaambot uitkomt. Daarvoor zit het achter het bot en kun je het hartje nog niet horen... Dus geen zorgen maken hoor....Met 11 weken met de angelsound horen kan wel. En dat je het zo kort hoort is niet gek, kindje is heel beweeglijk, heeft alle ruimt dus gaat nog alle kanten op.
Met een inwendige echo kan je zodra het hartje klopt, het ook horen. Kan het zijn dat je dat misschien gelezen hebt? Aangezien je het hebt over 8/10 weken. Lijkt me erg vroeg om met een doppler te horen.
Met 14 en halve week hoorde ik het hartje pas met de angelsound. Nu heb ik hem zo als ik luister, alleen wil het nog wel eens weg zwemmen de deugniet, zo klein en je wordt nu al in de maling genomen Liefs Mariska
Hoi Veronique, maak je niet druk joh, bij mij hebben ze het gewoon niet geprobeerd voor de 12 weken, omdat het dan heel moeilijk te vinden is en je dat ook alleen maar onnodig onzeker maakt! Probeer je niet druk te maken, en heb geduld... het wordt echt beloond! Liefs,
Hoi hoi, Bij mij hoorde ze het bij de vk met 11 weken ook nog niet.. baarmoeder lag nog te laag.. don't worry!
bij vk voor het eerst met ongeveer 10 weken, thuis met angelsound voor het eerst met.. 14 weken geloof ik.
Een apparaat wat je kan kopen (bij bv. de Kijkshop) waarmee je thuis het hartje van de baby kan horen....
ik hoorde met 8weken het hartje bij de echo en vandaag(10wk) heb ik het met de angelsound gehoort en opgenomen.net paarden die galopperen Lief's Maria
ik heb t hartje voor het eerst gehoord met inwendige echo met 6 wk 4 dagen. Maar met uitwendig voor het eerst met 11 wk 2 dagen. Met de angelsound heb ik het hartje echt goed gehoord met 12 wk 3 dagen daarvoor heel licht misschien 2 seconden Maar nu dus echt goed gehoord en kon hem later ook weer terugvinden... het lag heel diep en onder het schaambeen nog want moest angelsound goed kantelen. Groetjes Nannie
bedankt dames zie toch dat velen het ook later het pas horen. Ikzelf heb wel hartje zien kloppen bij 8 weken maar helaas tot nu toe nog niet gehoord. Ben zo bij wanneer ik het voor het eerst hoor! Fijne zwangerschap allemaal,