35 weken een de hele tijd drukkend gevoel van onder dat ik moet plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babyboy2013, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyboy2013

14 jan 2013
    26
    0
    0
    Ik ben 35 weken en 3 dagen zwanger ik heb de hele tijd van onder een drum dat
    Ik het gevoel krijg dat ik moet plassen en als ik dan naar dr wc ga komt er maar heel
    Weinig en soms maar een druppeltje uit. Ik heb geen blaasontsteking dat is al getest..
    Ook heb ik al 2 weken hele erge last van afscheiding die heel erg dun ( waterig ) is..
    Dacht eerst dat me vlieze waren gebroken maar de gyn. Zei dat het agscheding was

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik heb het ook hoor., bij mij is er een paar weken terug wel blaasontsteking uitgekomen en mijn urine is op kweek gezet en heb een bacterie bij me., dit hoeft niet bij iedereen zo te zijn hoor.,
    Mijn blaasontsteking is inmiddels over maar de druk is er nog wel, dit komt omdat je baarmoeder op zijn grootst is en het kindje wordt zwaarder en drukt dus op je blaas, die druk raak je niet meer kwijt voor je bevalling, het is helaas niet anders.

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Misschien kun je nogmaals je urine even inleveren bij de huisarts en laten testen.
    Ik heb het een tijdje geleden ook gehad....

En wat mijn bovenganger zegt klopt ook, je krijgt steeds meer druk op je blaas door dat je uk zwaarder wordt
    maar dit voelt bij mij niet alsof ik de hele tijd moet plassen en er maar een paar druppels uit komt.. (dit had ik wél toen ik een blaasonsteking had)

4. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oh meid, dat is gewoon je kleintje dat indaalt en ligt te duwen tegen je blaas.
    Kun je je voorstellen wat dat gaat zijn binnen enkele weken want het wordt enkel erger.
    Als ik ga wandelen voel ik soms gewoon het hoofdje zitten tussen mijn benen, echt raar en griezelig want dan ben ik bang dat hij eruit gaat vallen.

Het is normaal hoor, niets om je druk om te maken.

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Bij mij is het gevoel vandaag ook weer ietsjes erger geworden, de gyn zei vorige week dat ons kindje nog niet vast ligt, maar dalen kan en je kindje kan ook nog 'spelen' he., dalen en weer omhoog kruipen., lekker jojo-en hihi.
    Maar dat gevoel op mijn blaas herken ik wel heel erg.
    Ook nu sinds gisteren behoorlijk spierpijn gevoel tussen mijn schaambeenderen, Zal vast iets met oprekken te maken hebben?? Denk ik..,

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Dat spierpijn achtig iets heb ik ook....dus denk dat dat wel normaal is :p

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kijk., altijd fijn om een metgezel te hebben :p hahaha
    we zullen zo in de laatste weekjes wel meer ongemakjes krijgen., maar bij een eerste kind is het zo gissen of het wel of niet goed is en waar het vandaan komt.., hihi.

Deel Deze Pagina