hoi allemaal ik heb al een half uurtje hele erge buikpijn en dan is het weer weg en dan komt het weer zit ongeveer een kwartier tussen zit nu even rechtop en dan gaat het iets beter het trekt door naar me benen en dan weer naar me rug zijn dit oefen weeen echte lijken me sterk omdat ik nog maar 32wk zwanger ben wel moet ik heel de nacht al veel plassen en dan kleine beetjes maar dan voel ik wel dat ik naar wc moet zeg maar niet dat het er zomaar uitloopt het ruikt een beetje wee ig kan het nie goed uitleggen verder geen bloed ofzo verloren wie herkent dit of heeft tips het ziekenhuis zegt dat zolang ik geen bloed of veel vocht verlies is me nie druk meot maken
voel het kindje wel duidelijk bewegen terwijl die normaal echt snachts rustig is maar het schoppen voel ik heel goed
hoi om hafdl 7 gaan douse dat ging iets beter het is nog nie helemaal weg maar denken zelf ook dat het indaling is want zo voelt het ook een beetje net of er een beetje druk staat zeg maar maarja wel heel de nacht wakker geweest morgenochtend naar me gyn voor controle dan zal ik het gelijk vragen bedankt voor jullie reacties
Ha Knuffie, Je loopt echt precies gelijk met mij en ook ik heb dezelfde klachten! Morgen moet ik ook naar de gyn en zal ik eens vragen of meneer/mevrouw aan het indalen is geslagen....ik denk het haast van wel, want mijn schaambeen doet al 3 weken erg pijn en sinds gisteren is het echt een beurse toestand Groeten Jille
hoi jille idd wel grappig dat we gelijk lopen ik hoop dat ze morgen zegt dat het idd ingedaald is en goed ligt woensdag lag het nog in stuit afw8 maar he
hoi jille idd wel grappig dat we gelijk lopen ik hoop dat ze morgen zegt dat het idd ingedaald is en goed ligt woensdag lag het nog in stuit afw8 maar he
Hoi Knuffie, Hoe was het bij Gyn? Hier alles prima. Kindje groeit goed, voldoende vruchtwater etc. En......het is inderdaad aan het indalen geslagen vanaf week 30 al. Vandaar mijn beurse schaambeen en het bijna niet kunnen lopen in de middag. Kindje ligt nog niet helemaal vast in bekken, maar is zich er al wel aan het inwringen zal ik maar zeggen. Vandaar de pijntjes dus....En nu maar hopen dat hij/zij niet nog gauw omdraait, maar de gyn zei dat dat niet zo makkelijk meer gaat nu en dat de kans minder aan het worden is dat het nog draait. Groeten Jille
hoi jille het was niet zo leuk bij de gyn in het begin was ze super aardig (vriendin was derbij van mij) dus ik zei dat ik zaterdagnacht zo last had gehad ik kreeg als antwoord dat ik dan maar had moeten bellen slaat natuurlijk nergens op toen heeft ze met de echo even naar de baby gekeken ze kon het hartje nie vinden(vriendin zag hem duidelijk kloppen) dus heeft ze het met de doptone gedaan toen had ze hem zo volgens haar ligt de kleine in een stuit (vriendin zag echt het hoofdje onder) dus begon ze van ja het moet echt nog wel draaien want ja met mijn overgewicht (ofdat ik dat zelf nie weet) kan het met de hand nie gedraait worden en ja een keizersnee heeft ook teveel risico en ja een natuurlijke bevalling zal ook zwaar worden dus ik had gezegt dat ik dat van tevoren wel weet een natuurlijke bevalling zwaar is maar der is nog nooit een baby blijven zitten hoor dus heb nu een klacht ingediend en we gaan naar een ander zo ie zo omdat ik me nie prettig voel daar maar ook het vertrouwen is weg en das wel heel belangrijk vind ik sorry voor het lange verhaal hoor maarja is nie anders he de buikpijn is nog wel een beetje maar het is uit te houden nie meer dat ik der wakker van zou liggen zeg maar
Tjonge, wat een onsympathieke vrouw! Ik zou ook een klacht indienen hoor en naar een ander gaan. Het is super belangrijk dat je vertrouwen hebt in de gyn, tenslotte ligt dadelijk het lot zo'n beetje in haar handen als je moet bevallen en dan is het wel zo prettig als er een fatsoenlijke band is. Raar dat ze zo reageren....heb daar gelukkig geen ervaring mee hier. Ik heb een super lieve meelevende gyn, maar heb wel al een onsympathieke assistent gehad (zo'n jong manneke met teveel air). Maar goed, hopelijk krijg je een andere die je serieus neemt! Succes! Jille
als mijn gyn (aardig of niet) zou zeggen dat mijn beebje in een stuit ligt en mijn vriendin beweerd anders dan zou ik toch mijn gyn geloven hoor, dat je niet leuk behandeld wordt is inderdaad vervelend en heel goed dat je een klacht hebt ingediend maar ik zou zeggen, geloof eerder je gyn dan je vriendin, je gyn heeft ervoor gestudeerd
ja ik zeg ook niet dat ik me gyn nie geloof die vriendin heeft der verder geen verstand van maar vind het gewoon een beetje raar en jille de kans dat ik haar zou hebben met me bevalling is erg klein want beval in het ziekenhuis
Hoi Knuffie, Ik ging ervan uit dat de gyneacolog aan het ziekenhuis was verbonden. Dat is bij mij tenminste zo, vandaar. Succes in ieder geval. Gr. jille