Alsof vagina open staat

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Druif, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    ... zeg me nou niet dat jullie dit niet herkennen aub :)

    Uk is 2,5 week oud en ik pakte eens een spiegeltje voor inspectie van de onderkant. Nee zeg! Het leek wel alsof de boel gewoon nog open staat. Komt dit goed? Hoe lang duurt dat? Ik kan het me niet meer herinneren van de eerste, maar dat was ook een heel andere bevalling.
     
  2. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Had ik ook hoor. Ik wilde het eens even goed bestuderen en kijken hoe mijn knip er inmiddels uit zag en ik had echt zoiets van "OMG :$ wat is dat voor gapend gat!!!". Maar goed, er is natuurlijk wel een heel kind doorheen gekomen en inmiddels heeft alles gewoon weer normale vormen aangenomen. Ja, uiteraard heb ik dat wel ff gecheckt op een gegeven moment.
     
  3. Sunlight

    Sunlight Fanatiek lid

    7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik geloof dat dat met een maand of 3 4 hier weer goed was.
    ik had het idd ook. en mijn man moest even naar de hechtings kijken haha had je zijn hoofd moeten zien hij schrok zich echt dood:$ en vroeg mij gelijk komt dat wel weer goed:( dus ik ook kijjken en idd omg:$ ik dacht dit komt nooit weer goed. maar het is gelukkig allemaal weer goed gekomen;)
     
  4. Puck1

    Puck1 Bekend lid

    3 feb 2009
    979
    9
    18
    Idd na een paar weken was het bij mij ook weer goed. Ik schrok er eerst ook wel van hoor! En nog steeds voelt het allemaal anders daar beneden;)
     
  5. kiddie

    kiddie Niet meer actief

    Nee.. echt nooit gehad. Die van mij zit juist dicht! Moet nodig naar de HA maar durf niet
     
  6. agnes78

    agnes78 Fanatiek lid

    12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    :) ik heb nog niet de moed verzamelt om te gaan kijken hoe het er daar bij staat.

    komt vast goed;)
     
  7. Bajou

    Bajou Fanatiek lid

    10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Haha dames... ik lach jullie niet uit hoor, het staat me namelijk ook te wachten.
    Maar hoe grappig... ik denk dat ik ook zo lang mogelijk wacht om het spiegeltje erbij te nemen :D
     
  8. klusser1980

    klusser1980 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    durfte het pas na een paar dagen te bekijken. Had een knip gehad enzo. OMG, wat was dat schrikken! Kon ook echt een hele tijd niet zitten. Alles opgezet en nou ja, ik praat er niet meer over. 't Is allemaal goed gekomen... ;)
     
  9. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    komt goed.... *grijns*
     
  10. Cinnamon

    Cinnamon Fanatiek lid

    24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hihi, heel herkenbaar. Schrok me rot toen ik het zag. Maar ondertussen ziet het er weer redelijk normaal uit.
     
  11. kiddie

    kiddie Niet meer actief

    Eerlijk waar, ik keek al na een dag en ik had 3 scheurtjes met een hechting maar ik zag niks bijzonders..
     
  12. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Ik heb de dag na de bevalling gelijk gekeken en het viel me alles mee. De knip was netjes gehecht en zag je weinig van. Ik had wel een flinke blauwe plek die was opgezwollen waar de verdoving voor de knip gezet was en ik vond mijn vagina een wat groter gat dan normaal, hahaha, maar van een ontplofte egel waar Daphne Deckers over schrijft was echt geen sprake hoor.
     
  13. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik ben wel uitgescheurd, maar zo klein beetje dat het de moeite van het hechten niet waard was. Maar ik heb nnog niet gekeken hoe het eruit ziet daar beneden. Heb er wel eens aan gedacht, maar bedacht me dat het misschien maar beter is dat ik het niet zie ;)

    En als ik was ingeknipt of flink uitgescheurd.. pfff dan zou ik het al helemaal niet durven:p
     
  14. linde90

    linde90 Niet meer actief

    hahaha heel herkenbaar, schrok er enorm van :D
    maar hier is het helemaal goed gekomen!!!
     
  15. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb bewust niet gekeken haha. Vond het al erg genoeg dat de VK er tijdens het persen een spiegel voor ging houden :S:S Maar volgens manlief viel het allemaal heel erg mee hoe het er beneden uitzag.....


    xxx
     
  16. Sensa

    Sensa Bekend lid

    22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hier viel het wel mee. Ik was wel uitgescheurd en gehecht. Maar ik heb het idee dat het juist strakker is geworden. Want vrijen doet na 3,5 maand nog steeds erg veel pijn.. Komt ooit vast goed! Succes allemaal!
     
  17. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    het viel hier ook wel mee, ik had een ontplofte egel verwacht (tsja, sommige dingen blijven hangen, bedankt daphne..) maar was lang niet zo erg als ik had verwacht.
    nu weer helemaal normaal.
     
  18. Pina82

    Pina82 Fanatiek lid

    16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ]

    oja... ik deel mening van the lady! ik lach ook niet uit maar ik moet er toch echt om lachen!! grappig hoe jullie dat ook beschrijven: OMG ! nou dit is ook echt wat voor mij...ojee. mijn man mag dan echt niet kijken hoor ! haha.
     
  19. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mm, volgens mijn man was het net een platgereden duif, maar geloof dat het er met 2 á 3 maanden weer normaal uit zag;) komt goed.
     
  20. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Ik heb echt niet gekeken! Het deed zo'n pijn de eerste dagen (knip en een heel aantal hechtingen) dat ik echt niet wilde weten hoe het eruit zag. Kraamverzorgster en verloskundige zeiden dat ik gerust mocht kijken en dat het er goed uitzag, maar nee bedankt :). Uiteindelijk manlief na een weekje laten kijken en volgens hem zag het er doodnormaal uit. Gelukkig voelt het inmiddels ook weer zo.
     

Deel Deze Pagina