Ik ben geknipt en gescheurd en dacht ook van dat komt nooit meer goed, maar inmiddels is alles weer normaal
Ik heb na een dag of 5, toen de hechtingen van de knip eruit waren, ook gekeken hoe het eruit zag en idd: je kon zien dat er een kind doorheen gekomen was, hoor! Hahaha! Maar nu zie je er, behalve het litteken van de knip, nauwelijks meer iets van. Tis niet meer zo strak als voor de bevalling, maar ook zeker geen tunnelbuis, hoor
Ik heb pas na 6 weken voor het eerst weer gekeken, controle gyn + vk allebei gehad en die vonden het er goed uitzien, toen durfde ik ook wel. Stond toen idd nog wel iets open ja, als ik het me goed herinner. Voor zover ik weet is het bijgetrokken, maar ik heb eigenlijk niet meer gekeken sindsdien!
Als ik door mijn knieƫn buig om boven het spiegeltje te gaan hangen, gaat ie idd wel wat open. Maar ik heb juist het idee dat ze "een steekje teveel" hebben gezet bij het hechten. Het doet nl nog steeds een beetje pijn bij het vrijen. En op de een of andere manier ben ik een halve kleine schaamlip kwijt... Hij loopt niet meer door naar onder maar zit halverwege aan de grote vast... Ik zou mijn oude vertrouwde doosje weer terug willen. Ik hoop/verwacht dat het nog wel goedkomt.