Ik weet het niet...ik denk Lynn. Nina vind ik teveel op Noa lijken in klanken. Zara vind ik er op de één of andere manier ook niet zo mooi bij. Maar Milou vind ik de leukste naam... Zelf zou ik dus voor Milou gaan, maar als het puur om mooi bij elkaar vinden passen gaat, dan zeg ik dus Lynn.
Zara of Milou, leuk! Zara net iets stoerder, Milou wat liever. Maar beiden niet te. Vind ze beiden ook erg leuk bij No.a en I.sa*! Lynn vind ik iets minder, de naam is zo populair en ik vind 'm niet zo mooi klinken, wat kortaf of zo. Vind de naam ook niet bij No.a en I.sa* passen. Nina vind ik te kattig klinken. En niet zo mooi bij No.a en I.sa*.
Qua klank vind ik Milou er het beste bij passen, terwijl ik eigenlijk de drie andere namen op zichzelf leuker vind. Leuker nog dan Milou, en ook goed passend bij Noa en Isa vind ik Malu! (spreek je uit als Ma-loe). Dit is qua schrijfwijze wat 'hipper'. Succes!
Bij de namen van je dochters Noa en Isa vind ik Lynn het leukste. Lois, Liz of Liv vind ik er ook leuk bij. Succes ermee
Ik vind Milou en Lynn allebei leuk. Milou is wat chique-er en liefelijker en Lynn is stoer en ligt "internationaal" beter in de mond. Moeilijke keuze....allebei kiezen? Lynn Milou Achternaam
Ik vind Zara er het mooist bij passen, omdat deze naam ook op een A eindigd. Al vind ik Lynn ook een super mooie naam!
Ik vind Zara mooi maar vrees dat het meisje dan later gepest wordt vanwege de kledingwinkel. Vandaar mijn keuze Lynn. Maar Lisz vind ik ook erg mooi!