De titel zegt het al...Wat is jouw guilty pleasure liedje of heb je misschien meerdere? Momenteel kan ik helemaal los gaan op Tones and I - Dance monkey. Maar volgens mij Is hij best wel fout haha. En Las Ketchup - The ketchup song. Jeugdsentiment...... Ben benieuwd naar die van jullie!
Charlie Lownoise & Mental Theo, maar ook hele harde foute stampende hardcore.. haha. Zo eens in de zoveel tijd pak ik de auto van mijn man in mn eentje (Die heeft goeie boxen) gooi zijn Nederlandse herrie B, C en D-artiesten eruit en sluit mijn Spotify aan Sensation Black, hardcore, stampen.. Heerlijk! Terwijl ik normaal gewoon van de popliedjes, ballads en diepzinnige teksten ben haha.
Ja! Die ook! Heerlijk! Mijmerend aan de tijd dat het leven nog blank voor mij lag en het ergste wat kon gebeuren was een slecht cijfer op het schoolrapport........
Oh en ik ga los op de (niemand verwacht dit van mij) edities van Sensation White én System of a down. Het huishouden jongen... zet SOAD op en je bent zo klaar
Vreemden als ik uit de Disneyfilm Tarzan. Dochter heeft 'm op een cd-tje als ze die op zet zingen we samen keihard mee