Ik kreeg zo'n oprechte en eerlijke mail terug van de beheerder van de webshop, dat ik het er gewoon op gewaagd heb.. Ik heb net de dierentuin besteld
Deze ken ik niet maar tot nu toe haal je alle neppers er zo uit! Bijv de diertjes zijn net iets minder mooi en makkelijk ergens op te zetten. Bij de hello kitty moest je zelf stickers erop plakken en na een wasmachine ronde is dat geen succes gebleken.... Ik houd het gewoon op duplo en koop het op mp of nieuw via webwinkels. Makro heeft straks ook wel leuke aanbiedingen (onze trein gehaald met heel veel korting).
Het was de volgende dag al binnen en ziet er erg mooi uit. Ligt alleen nog verstopt omdat het een kerstcadeau is, dus wat de speelervaring is kan ik nog niet zeggen!
Wij hebben nu ook een huisje nepduplo van Hello Kitty, ik vind het prima spul en het past precies op de duplo. Dingen met stickers neem ik altijd alleen af met een doekje, ik kan zelf ook wel bedenken dat dat er met een sopje weer vanaf gaat....
Heb het topic even laten heropenen, omdat ik mijn, helaas niet zo positieve, ervaring met jullie wil delen Damiën heeft de set dus voor kerst gekregen, zag er allemaal prima uit.. Alles past prima op elkaar (ope en paar blokjes na die niet goed klikken), maar helaas kwamen we er tijdens het bouwen achter dat een groot aantal stenen en een grondplaat er niet bij zitten.. Ook zou er een zebra bij moeten zitten, maar de zebra heeft geen zwarte strepen, en is dus gewoon een paard Heb samenspelensamenbouwen er al over gemaild, maar ik krijg helemaal geen antwoord.. Voor nu hou ik het nog maar even op 'kerstvakantie', ik hoop dat ik toch nog reactie krijg..