wie heeft er zumba voor de xbox? is het ook echt leuk om tedoen? we hebben een wii en een xbox, maar vraag me af welke nou leuker is om te doen? en makkelijker denk dat je bij de xbox nie kan smokkelen bij de wii wel met je controler? of zie ik dat verkeerd? ervaring gevraagd
ik heb zumba voor de wii, erg leuk, maar je kan idd wel iets smokkelen maaaaaaaar als je smokkelt registreerd ie niet en moet je de passen extra lang doen veel plezier!!
Het is Xbox Kinect Je kan een demo downloaden op marketplace, ik heb die geprobeerd en het is wel leuk je kan inderdaadniet smokkelen, de kinect neemt alle bewegingen op en zegt wat je goed en fout doet. Daardoor moet je alles herhalen tot je het goed doet
vind hem persoonlijk niets aan...soms raak ik helemaal frusty en dan ga als een debiel staan doen n dan is het inneens wel goed, heb ook fitness voor kinect en vind die veel leuker...bij zumba kun je ook geen leuke muziek kiezen enzo..vind het maar eenvoudig...als je echt dansen wil zou ik dance central kopen die is leuker...heb je ook voor de wii... heb zelf alleen een xbox kinect dus weet vn wii niets
Haha daar vind ik dus niks aan, ben a ritme en de pasjes lukt niet goed, verder werk ik on regelmatig en straks de baby erbij gaat hem niet lukken