wie woont er in de buurt of in wageningen? wij gaan daarheen verhuizen misschien.. maar ken bijna niks daar!
Ik ben van GLD naar Limburg verhuist en ken helemaal niemand hier op schoonfam. na.... Ga bij een sportvereniging of d.m.v. werk leer je altijd wel mensen kennen! Zolang je er maar voor open stelt.
Inderdaad. Ik heb me ook moeten aanpassen aan een nieuwe omgeving omdat ik mijn man heb leren kennen via het internet en ik ben toen voor hem verhuisd van provincie Gelderland naar Groningen. Het komt vanzelf wel goed, dat je wat contacten krijgt hier en daar. Het ligt ook enorm aan je zelf. Maar idd je zou bij een vereniging kunnen gaan. Ik heb zelf mensen vd kerk die ik bezoek leren kennen. Maar tja, niet iedereen gaat naar de kerk. En als je evt. gaat werken leer je daar ook weer nieuwe mensen kennen.
Ach verrek ja, Ede-Wageningen. Daar is toch ook een trein-station van? Heb daar nog niet bij stilgestaan. Je verhuisd dan niet naar de andere kant van NL...
Oh ik vind Wageningen helemaal geweldig De omgeving vooral. Wij hebben in Zetten gewoond ( aan de andere kant van de rivier ) in de Betuwe. Heeerlijk! Mis het soms wel hoor ( meestal niet ) En dan vooral die kersen.....
ja woningruil... het is nou alleen nog wachten op antwoord van wsnp.. maar de huur gaat omlaag, dus denk dat dat wel goed komt..
ja ik ken zetten.. heb daar ook even gewoond, tijdelijk.. is wel mooi, en lekker rustig ja.. wat vind je zo geweldig aan wageningen dan?
Oh nou wij vonden Zetten niet rustig, waar we nu zitten is het pas rustig Ik vind de omgeving mooi van Wageningen ( die tuinen, lekker wandelen ) bevrijdingsfestival, centrum is leuk.
Ik heb in Wageningen gewoond en in Ede op school gezeten. Qua sfeer is Wageningen 10 keer beter dan Ede. Het centrum is ook mooier, maar dat is het al snel . In Ede heb je natuurlijk wel veel meer winkels, een station, bedrijven, noem maar op, Wageningen is wat kleiner Gewoon een stuk relaxter. Wel een hoog geitenwollensokkengehalte door die universiteit. Ik kom er nog regelmatig, woon er niet zo heel ver vandaan en mijn zus woont er. En het is vlak bij Ede, dus je kunt makkelijk contact houden met al je vrienden daar. Verder een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen, oh ja en veel leuke kroegjes en terrasjes.