Ik heb heel erg last van speeksel dag en nacht. Kan het onmogelijk binnen slikken en loop voortdurend met een beker rond. Het is wel zeldzaam want mijn gynaecoloog kent het verschijnsel wel maar niks aan te doen . ik ben nu 9 weken zwanger , zijn der ook andere meiden die hier last van hebben , en bij alle zwangerschappen ? alvast bedankt .
nee ik heb het alleen van mn maagzuur...maar dat is niet de hele dag.. Wat vervelend...al denk ik dat het wel verdwijnt naarmate je zwangerschap vordert...dat is in elk geval met de meeste kwaaltjes zo...let's hope! succes
ja ik heb ook de hele zwschap veel last gehad van speeksel...stom is het he? Tja maagzuur ook trouwens helaas....
Ik heb er ook last van. Ik heb al twee kindjes en heb hier bij hun geen last van gehad. Ben inmiddels 28w zwanger, maar het wordt maar niet minder. Zorg dat ik continue kauwgom bij de hand heb en 's nachts een beker op mijn nachtkastje. Gr Cindy
nee deze keer is het erg...ik verslik me oo vaak en voel het gewoon mijn keel inlopen...tja je doet er niks tegen..heb ook altijd mijn neus een beetje dichtgehad...