Cd tip meisje 5 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikkie97, 24 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.970
    113
    Onze dochter krijgt een radio/cd speler voor haar 5e verjaardag.
    Ze heeft al een aantal luisterboeken maar we vinden het ook leuk om haar een cd met liedjes erbij te geven omdat ze zingen en dansen ook erg leuk vindt.

Ze houdt wel van kinderen voor kinderen liedjes, maar kent vooral de Koningsspelen hits (Hupsakee, Okido) en ze zingt nu steeds iets met haaien?
    K3 zegt ze ook leuk te vinden, maar daar kent ze eigenlijk niet veel liedjes van. Prinsessia vindt ze ook leuk.

Wie heeft een leuke cd tip?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Kinderen voor kinderen en K3 :D:p

Ze leren de liedjes toch ook juist kennen dmv die cd's? ;) Zo werkt het hier tenminste wel. :)

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter vindt Keet! Heel leuk (en ik stiekem ook haha)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier vinden ze de minidisco hits leuk. Die camping cd's. Maar dat is vooral omdat ze ze een beetje kennen van vakantie. Tjoe Tjoe wa - superman - Hokipoki etc.

Verder hebben wij een voorraad op mp3 en kan ze die met usb ook afspelen op haar cdspeler. Ideaal. De leukste liedjes van kinderen voor kinderen (toen en nu) - liedjes van Frozen en de Leeuwenkoning.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    hippe gasten. een kinder rock band. super leuke liedjes en heel herkenbaar voor kinderen

6. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    De rocking daddies. Daar heb je 2 cd's van die je zelfs kunt laten personaliseren. Dan zingen ze per cd 2 liedjes in met het naam van je kind. Allemaal bekende kinderliedjes in een stoer rock jasje. Echt een hit hier. Ook leuk in de auto!
    Linkje hier

7. veense

veense Niet meer actief

Sprookjes!
    Mijn dochter is bijna 11, en luistert nog zo graag naar de sprookjes die mijn man van mijn oude cassettebandjes over heeft gezet. Hebben vorige week in Sprookjeswonderland 2 dubbelcd's gekocht vol sprookjes en liedjes, die gaan op de MP3-speler voor de komende vakantie.
    Luistercd's (grote titels vaak voor een paar euro bij het Kruidvat te koop, 4 uur lang voor 3 euro ofzo) luistert ze ook al jaren graag naar.

Deel Deze Pagina