Tweede prikje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Volgende week krijgt Sophie haar tweede prikje,nu heeft zij van het eerste prikje weinig last gehad...nu is mijn vraagje hebben ze van het tweede prikje meer last?

Groetjes,

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Youri heeft toevallig vandaag zijn tweede prikjes gehad,in eerste instantie leek het beter te gaan dan de vorige keer maar hoe later op de avond hoe meer last hij krijgt en de koorts is ook meer dan de vorige keer :(

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier bij beide keren niks geen last (gelukkig).. Wél erg om m zo verdrietig zien te huilen met de prikken.. :cry:

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Noa heeft ook haar tweede spuitjes gehad. Hier was het hetzelfde als de vorige keer. Beide keren verhoging gehad. De volgende dag was het echter alweer weg. Ze is dus 1 dag heel erg zielig geweest... :cry:

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    De cbarts zei dat het heel waarschijnlij is dat ze hetzelfde reageren als de vorige keer.
    Bij mijn dochtertje klopte dat, zij heeft twee keer helemaal geen last gehad..
    Idd wel zielig he als ze zo hard huilen..vooral die "na-snikjes" zijn zooo sneu!
    Suc6 volgende week!

6. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Jayden krijgt aankomende donderdag zijn 2e prikje.
    Hij heeft weinig last gehad van zijn eerste prikje.
    Eeen beetje verhoging (38,2)
    Maar verder was hij gewoon lekker vrolijk en aanwezig.
    Ik duim dus dat ,dat net zo blijft.

7. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    scheelt per kind, Ferron had bij de 1e en 3e nergens geen last van, maar de 2e was hij heel hangerig, ietsje koorts en wat kreunerig.

8. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    In de praktijk komt dat neer op een viertal korreltjes. Twee voor de dagen voor de vaccinatie, één op de dag zelf en één daags nadien en je kindje heeft zo goed als geen klachten. Verkrijgbaar bij antroposofische CBs of homeopathische artsen.

9. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    indy had van beide geen last...bij het CB zeiden ze als ze over het algemeen de eerste keer geen last hebben de tweede keer dit ook zo zal zijn aangezien de tweede een herhaling is van de eerste prikjes

10. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark krijgt morgen (middag) zijn 2e prikje.
    Na zijn 1e prikje viel hij na elke voeding snel in slaap. Hij had wel wat verhoging. 's Avonds sliep hij een enkele keer wat moeilijker na de voeding.

Ik hoop dat hij er niet veel last van zal hebben. Ik vind het ook heel zielig voor hem als hij in zijn beentjes wordt geprikt.

11. fransje

fransje Lid

25 apr 2006
    65
    0
    0
    thuishulp A
    breda
    hoi,

Onze Yari had met zijn tweede prikje wel wat verhoging maar niet om te zeggen dat hij er erg veel last van had. Wel heb ik hem wat extra water laten drinken en met een koel washandje zijn gezichtje steeds opgefrist. Dat hielp goed, echt een aanrader. Hoop dat je er iets aan heb.

Groetjes françoise

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn had het meeste last van haar 1e prikje....zoveel en lang gekrijst 's avonds.
    Bij de 2e minder last en bij de 3e alleen wat meer geslapen.

13. marjolein56

12 jan 2007
    44
    0
    0
    Bij de eerste veel geslapen, bij de tweede prik goed ziek geweest. Veel erger dan bij de eerste.

Morgen gaat hij voor zijn derde en dan zijn we er weer even vanaf. Duimen dus dat het niet erger wordt dan de tweede

Deel Deze Pagina