Hoi, Volgende week krijgt Sophie haar tweede prikje,nu heeft zij van het eerste prikje weinig last gehad...nu is mijn vraagje hebben ze van het tweede prikje meer last? Groetjes,
Youri heeft toevallig vandaag zijn tweede prikjes gehad,in eerste instantie leek het beter te gaan dan de vorige keer maar hoe later op de avond hoe meer last hij krijgt en de koorts is ook meer dan de vorige keer
Hier bij beide keren niks geen last (gelukkig).. Wél erg om m zo verdrietig zien te huilen met de prikken..
Noa heeft ook haar tweede spuitjes gehad. Hier was het hetzelfde als de vorige keer. Beide keren verhoging gehad. De volgende dag was het echter alweer weg. Ze is dus 1 dag heel erg zielig geweest...
De cbarts zei dat het heel waarschijnlij is dat ze hetzelfde reageren als de vorige keer. Bij mijn dochtertje klopte dat, zij heeft twee keer helemaal geen last gehad.. Idd wel zielig he als ze zo hard huilen..vooral die "na-snikjes" zijn zooo sneu! Suc6 volgende week!
Jayden krijgt aankomende donderdag zijn 2e prikje. Hij heeft weinig last gehad van zijn eerste prikje. Eeen beetje verhoging (38,2) Maar verder was hij gewoon lekker vrolijk en aanwezig. Ik duim dus dat ,dat net zo blijft.
scheelt per kind, Ferron had bij de 1e en 3e nergens geen last van, maar de 2e was hij heel hangerig, ietsje koorts en wat kreunerig.
In de praktijk komt dat neer op een viertal korreltjes. Twee voor de dagen voor de vaccinatie, één op de dag zelf en één daags nadien en je kindje heeft zo goed als geen klachten. Verkrijgbaar bij antroposofische CBs of homeopathische artsen.
indy had van beide geen last...bij het CB zeiden ze als ze over het algemeen de eerste keer geen last hebben de tweede keer dit ook zo zal zijn aangezien de tweede een herhaling is van de eerste prikjes
Mark krijgt morgen (middag) zijn 2e prikje. Na zijn 1e prikje viel hij na elke voeding snel in slaap. Hij had wel wat verhoging. 's Avonds sliep hij een enkele keer wat moeilijker na de voeding. Ik hoop dat hij er niet veel last van zal hebben. Ik vind het ook heel zielig voor hem als hij in zijn beentjes wordt geprikt.
hoi, Onze Yari had met zijn tweede prikje wel wat verhoging maar niet om te zeggen dat hij er erg veel last van had. Wel heb ik hem wat extra water laten drinken en met een koel washandje zijn gezichtje steeds opgefrist. Dat hielp goed, echt een aanrader. Hoop dat je er iets aan heb. Groetjes françoise
Lynn had het meeste last van haar 1e prikje....zoveel en lang gekrijst 's avonds. Bij de 2e minder last en bij de 3e alleen wat meer geslapen.
Bij de eerste veel geslapen, bij de tweede prik goed ziek geweest. Veel erger dan bij de eerste. Morgen gaat hij voor zijn derde en dan zijn we er weer even vanaf. Duimen dus dat het niet erger wordt dan de tweede