Onze dochter eet al een hele tijd yoghurt met peutermuesli 's ochtends. Nou is die erg slecht verkrijgbaar hier in het dorp dus ik zoek een alternatief. Maar ik heb geen idee wat ik haar het beste kan geven. Boterham en melk krijgt ze ook wel maar dan drinkt ze de melk niet en krijgt zo onvoldoende zuivel binnen. cornflakes of pap wil ze niet, eigenlijk alles met melk niet Iemand tips? Want er zijn zoveel grote mensen muesli varianten dat ik door de bomen het bos niet meer zie..
Ik was juist op zoek naar die peutermuesli, omdat onze dreumes altijd geïnteresseerd mee eet met manlief's yoghurt. Hij eet cruesli en dat vind ik nog best hard voor een dreumes, dus krijgt ze alleen de zachtere stukjes. En het schijnt dat er best veel suiker en zout zit in sommige cruesli's. In de meeste muesli's zitten noten heb ik al ontdekt en dat vind ik ook niet zo geschikt. Wij kwamen daardoor uit op de euroshopper muesli, omdat die zo basic is. Overigens, waarom niet cornflakes met yoghurt? Ik eet m'n ontbijtgranen altijd met yoghurt, wat het ook is. Ik vind melk van een lepel echt heel vies...
peutermuesli bevalt prima maar alle supermarkten hier zijn inmiddels gestopt met de verkoop en kruidvat heeft het hier ook niet meer.. als ik een geschikte muesli kan vinden, geef ik dat liever als cornflakes.. Zal eens kijken naar euroshopper...
bambix heeft nu twinkels...soort cereals sterren vorm met bananensmaak..echt lekker...vind het totaal niet mierzoet ofzo..smakat gewoon naar tarwe met bananen smaak en de melk wortd er lekker van kan met melk en yoghurt... lust ze ook geen cruesli? of ander soort cereals?
Ik weet dat Biobim babymuesli heeft. Maar dat is heel fijn poeder en denk niet dat je dat bedoelt? Zou even goed naar ingredienten kijken, is vaak met veel suiker.
Ja k neem de suiker voor lief omdat m'n zoontje dus geen melk lust (en genoeg zuivel moet binnen krijgen en k t wel gevarieerd genoeg wil houden) plus hij is gek op diverse cereals hij is bijna 2 en snoept verder niet en mag dat voorlopig ook niet . Ti's gelukkig ook maar een klein bakje All Bran vind zoon ook lekker trouwens ...mss dat een idee?
Ze vindt mijn cruesli lekker maar die is nogal grof... Ik heb een proefverpakking van die honingrondjes aangevraagd die zullen we een proberen..de bananevariant vond ze niet lekker
ik zou gewoon in je supermarkt voor het schap gaan staan en alle verpakkingen lezen en die uitkiezen die het gezondste is.
Oh ja j kan ook wat extra crushen zegmaar ff met een groot mes plat erop drukken, wie weet scheelt dat off wat langer in d melk laten staan en dan pas geven met melk
Ga ik naar de AH voor muesli en daar staat nog wel de Bambix peutermuesli, gelijk 3 pakken meegenomen.