Wat voor ervaringen hebben jullie met dr papa 4d echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Loraintje, Jun 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loraintje

Loraintje Actief lid

Apr 23, 2017
    364
    96
    28
    Female
    Hey dames,

Ik heb dan eindelijk een afspraak kunnen maken voor de 2d,3d & 4d echo bij de enige echte dr papa!
    Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn?
    Het duurd nog zo lang, super spannend allemaal!

2. Bloem84

Bloem84 Lid

May 16, 2010
    55
    2
    8
    wij hebben dit gedaan bij mn eerste zwangerschap, was een hele leuke ervaring! hij verteld alles leuk en duidelijk en mooi om alles te zien! We zullen dit zeker bij deze zwangerschap weer gaan doen!

Veel plezier!

Loraintje likes this.
  3. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Heel goede ervaringen mee! Is wat prijzig en afspraken lopen vaak uit, maar neemt heel erg de tijd en legt alles helder uit. Hij heeft daarnaast een goed gevoel voor humor (althans, vond ik) en neemt ook tijd om vragen te beantwoorden. Had het gevoel dat hij net dat beetje extra gaf en zn vak bovendien echt leuk vindt. De USB die je meekrijgt naar huis staat vol met foto's en het filmpje terugkijken doe ik nog regelmatig ☺️

Loraintje likes this.
  4. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    Geweldige ervaring! In 2010, 2011 en dit jaar geweest. Neemt de tijd, legt alles uit en onze laatste ervaring was helemaal over de top. We hadden een afspraak en ons ventje werkte totaal niet mee lag verkeerd, ff wat gelopen naar de wc mocht allemaal niet werken. Hij heeft ons terug laten komen op zijn vrije dag om het nog eens te proberen. Uiteindelijk gelukt en ipv 30 min 50 min binnen geweest. Prachtplaatjes gehad, dat 4d is helemaal onvoorstelbaar. Geld dubbel en dwars waard!

Loraintje likes this.

Share This Page