Alternatief Samsung?

Discussie in 'De lounge' gestart door hippydepippy, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #22 SushiLover123, 7 jun 2015
    Laatst bewerkt: 7 jun 2015
    Heb jaren een HTC gehad. Nu overgestapt op de Samsung S6. Hij is wel fijn, maar er zijn dingetjes waar ik me aan blijf storen (nu al 3 maanden dat ik hem heb). De HTC M9 wilde ik niet, maar het schijnt dat de HTC One M8s een hoop missers van de M9 geeft goedgemaakt. Ik baal nu dat die er nog niet was, toen ik voor een nieuwe ging.
    Prijs is onder de € 500,-

Als je vanaf een Samsung 4 mini komt, weet je niet wat je overkomt met een HTC One M8s :D Ik raad deze echt aan.

Dat je niet zelf de batterij kunt vervangen en het geheugen niet kunt uitbreiden (wat de grootste tegen-argumenten zijn), hoef je niet eens over na te denken. De batterij is namelijk gewoon goed en hoeft niet vervangen te worden (mijn M7 heb ik 2 jaar gehad en die batterij was nog perfect) en het geheugen is meer dan voldoende om allerlei rotzooi op te zetten. Uiteraard wel regelmatig je foto's opslaan op Dropbox of Chrome Drive en alles van je telefoon afhalen.

Paar specs:
    HTC One M8s:
    RAM (geheugen) 2 GB
    Opslag: 32 GB
    Processor: 8-core (Qualcomm Snapdragon 615)
    Processorsnelheid: 1,7GHz
    Cameraresolutie (voor/achter): 13/5MP

Samsung Galaxy S6:
    RAM (geheugen) 3 GB
    Opslag: 16 GB
    Processor: 8-core (Samsung Exynos 7 Octa (7420))
    Processorsnelheid: 2,1GHz
    Cameraresolutie (voor/achter): 16/5MP

Qua specs is de S6 dus beter, maar nu ik de S6 heb zou ik toch liever weer een HTC nemen. En het is geen kwestie van gewenning of merk-trouw meer.

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Tja...nieuwere modellen van samsung zijn sowieso weer beter.

Overigens vertrouw ik maar 1 merk volledig op t kunnen blijven functioneren 2 jaar en langer en dat is de iphone.
    Doe er een hoesje omheen als je een kluns bent.
    En doe er een glazen screenprotector heb.

Zo heb ik t ook gedaan ;)

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik koop al jaren HTC en koop om de ca. 2 jaar een nieuwe. Nooit omdat mijn oude het niet meer doet, maar omdat er te leuke nieuwe modellen op de markt zijn. Dit is een beetje mijn ding. Wel duur, want ik koop ook altijd het vlaggeschip, en binnen een paar maanden nadat hij op de markt is, maar ik geef bijvoorbeeld amper wat uit aan nieuwe kleding of zo ;)

Maar goed, behalve dat ze wel eens hersteld zijn na een val, is er software- en hardwarematig niks stuk gegaan.

Deel Deze Pagina