Oh wat gaaf zeg! Jij kan roze shoppen! Hoeveel kans had je op down? Wat goed dat je geen punctie hebt laten doen zeg nu er blijkt dat er niets aan de hand is!
Oke....getallen zeggen mij niets hoor want ik heb het bij beide kids niet laten doen. Maar dat is dus toch wel een behoorlijke kans en dat heb je nu dus mooi uitgesloten met een relatief veilige test! Ik ben zoooo blij voor je!
Trouwens....wat schelen die waardes veel met 2 jaar geleden bedenk ik me nu......ik vraag me toch af hoe dat nu eigenlijk zo kan.
Je leeftijd wordt meegenomen, maar het is natuurlijk ook gewoon een ander kindje, met een eigen nekplooi en eigen bloedwaardes!
Over het algemeen heb je de uitslag binnen 9 dagen dus daar hoop ik op Wordt een paar dagen duimen draaien
Ik ben heel benieuwd! Heb zelf net te horen gekregen dat ik verhoogde kans heb op down 1:50. En wilde eigenlijk een vwp maar dit klinkt heel interessant!
Dokter heeft net gebeld met positief nieuws !!! Uitslagen worden nog per post opgestuurd maar ik kan nu weer rustig slapen !!!
Afspraak gemaakt voor koninginnedag! Geeft nu al rust dat het geregeld is. Over twee weken hebben we in ieder geval zekerheid!
Ik heb ook net een afspraak gemaakt, waarschijnlijk voor morgen. Ik heb vanmorgen de 20-weken echo gehad, met drie softmarkers als resultaat. Ik hoop zó dat ik morgen terecht kan, die hele koninginnedag kan me gestolen worden ... Ik ben blij dat ik hier op zp op die mogelijkheid geattendeerd werd!