Eiram: Ik ben ook op koninginnedag gegaan. Was jij naar Antwerpen of naar Brussel? Elisabeth: Heb jij inmiddels de uitslag?
@ Eiram: Dan denk ik dat jij de uitslag sneller hebt. Ik zag pas later hier op het forum dat ze in Brussel sneller zijn. In de wachtkamer in Antwerpen zaten allemaal Nederlandse stelletjes... Ongelooflijk, dat dit op die manier moet, maar ik ben wel blij dat de kans er is.
Brussel heeft binnen 9 dagen de uitslag. Aankomende week kunnen we een telefoontje verwachten, gruwelijke dagen die wachtdagen. Arts in Brussel belt je ook persoonlijk ik weet niet of ze dat in Antwerpen ook doen. Sterkte! En dat we allemaal maar een goede uitslag mogen krijgen!
De arts uit Brussel belde mij na 6 dgn helaas liet de officiele brief wel even op zich wachten maar toen het me te lang duurde heb ik hem gemailt en toen mailde hij binnen een uur een kopie van de brief! Kortom prima service. Ik hoop dat jullie ook snel goed nieuws krijgen. Succes meiden !
Nog geen bericht. Hoop op morgen! Arts gaf aan ook in het weekend 's avonds en op feestdagen te bellen. Dus we blijven alert 😁. Manlief is er wel klaar mee merk ik.
Sterkte met wachten!! Ik ga dit weekend naar mijn ouders; mijn man moet werken. Hij vindt het ook maar niets, om dan op een telefoontje van mij te moeten wachten.
Jij ook! Hoop dat deze tijd snel voorbij is voor ons. Las net wel dat hemelvaart geen vrije dag in de usa, weer een meevaller!
Ik had een uitslag van 1:50 op down in de combinatietest. Lang verhaal maar we wilden geen vwp I.v.m het risico op miskraam, maar wel zekerheid. Lees net dat jouw gyneacoloog heel positief was over de nipt test, goed te horen. Wij hadden een arts in opleiding en die was heel terughoudend, vonden wij best raar gezien de initiatieven die er nu zijn in Nederland om dit in te voeren.
Ik had een gynaecoloog van 65+, misschien is die niet meer zo bezig met wat 'hoort'. Officieel mogen ze mensen niet op deze mogelijkheid wijzen, doorverwijzen of aanbevelen...
Dat idee hadden wij ook, meisje was duidelijk een draaiboek aan het afwerken qua mogelijkheden... Nogmaals veel sterkte met wachten en ik hoop dat de uitslag snel voor jullie komt! Het is hetzelfde lab dus er zou weinig verschil tussen moeten zitten.
Wij gaan de de test -denk ik- niet doen. Vandaag de uitslag van de combitest ontvangen: Risico op Down 1 : 2300 Risico op trisomie 18 en 13 beide kleiner dan 1 : 5000. Sorry meiden, voor wie wel een grotere kans op deze afwijkingen had! Ik blijf jullie wel volgen, hoor! Hoop dat jullie allemaal een gunstige uitslag ontvangen. Laat het weten!
Dat is toch lekker! Gefeliciteerd met de goede uitslag! Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor 😉. Nu lekker gaan genieten van de komende 6 maanden!