Hoi, Ik heb een Maxi Cosi mura 3 kinderwagen.Over een tijdje wil ik de reiswieg vervangen voor de wandelwagen,alleen heb ik er nog geen voetenzak voor.De orginele heb ik er destijds niet bijgekocht want vind die eerlijk gezegd niet zo mooi . Aangezien er ook een stuurtje op de wandelwagen zit weet ik niet zo goed welke voetenzak ik het beste ervoor kan kopen? Zijn er hier mensen met dezelfde wagen die ook een andere voetenzak hebben?Misschien willen/kunnen jullie ook een foto laten zien zodat ik een idee heb van het resultaat? Alvast bedankt
Wij hadden ook de mura 3 en hebben toen ook de lodger bunker gekocht, super fijn ding en past perfect in de mura. Nu hebben we de bunker in de buggy zitten tijdelijk en dat past ook. Echt een super fijn ding. Tip; voor in de zomer hadden we een autostoelhoes van maxi cosi (prenatal eigen merk) in de mura wandelwageninzet tegen knoeien/zweten om de bekleding wat te beschermen.
Hier net als velen de lodger bunker. Werkt perfect en stukken mooier en warmer dan die van de mura zelf.
stuurtje van de mura kan er uit. Heb net op MP een bunker gekocht voor 50 euro gloednieuw in doos. Kleur gaat uit de collectie, dus scheelt 50%
Veel goede reacties over de lodger bunker,dan zal ik daar eens voor gaan kijken . Bedankt voor jullie reacties!
hier ook een bunker en het stuurtje kan gewoon gebruikt worden. ik vind die van de mura ook niet heel mooi
Wij hebben ook een mura en een bunker, maar gebruiken het stuurtje niet, dus dan kan iedere voetenzak gebruikt worden
wij hebben een mura 4 en nu met een lodger bunker erin. En het bevalt ons super. De kleine zit heerlijk warm. We hebben de bunker nieuw via marktplaats gekocht. Het is het kijken waard !! Voor 40 euro gekocht en was nog splinternieuw !!