Ik heb 1 keer alcoholvrije wijn geprobeerd maar dat was echt niet te drinken. Ik ga ook voor de alcoholvrije rose- en witbier. En crodino inderdaad, erg lekker en net even anders dan een gewoon frisje.
De witte wijn en rosé wijn van Faber vind ik echt heerlijk!! Zijn te koop bij Gall en Gall... Haalde het met kerst en oud en nieuw voor mezelf, laatst ook weer om te vieren dat vriendinnetje ook zwanger is! ik vond het prima naar wijn smaken, merkte haast niet dat t een alchohol vrije wijn was! ;p
Super leuk al die reacties. De wijn van faber ga ik ook proberen. Crodinio was Ik vergeten. Vond ik altijd lekker!
Ik drink nooit dus hoef ook geen vervanging Vruchtensappen vind ik lekker en bitter lemon, tonic, sprite enz
Ik dronk voor m'n zwangerschap elk weekend wel een drankje zoals wijn, Jillz of rum cola. Ik dacht dat ik het wel zou gaan missen dus had een 4pak Jillz 0.0% gekocht, erg lekker overigens Maar ik heb er totaal geen behoefte meer aan... De flesjes liggen nog steeds in m'n koelkast
Ik dronk ook wekelijks wijn en dacht dat ik dat echt wel zou missen. Maar vooralsnog niet (ben natuurlijk pas 7 weken haha). Denk dat ik het van de zomer met warm weer en zwembad het meer ga missen. Maar hier staan leuke alternatieven. Gewoon water met citroen(sap) vind ik altijd lekker. Als ik thuis uitgebreid kook (waarbij ik normaliter wijn zou drinken) drink ik water uit een wijnglas. Vind ik toch nét wat gezelliger haha.
We hebben het ook niet over afhankelijk zijn van alcohol... Je kan ook soms een glaasje wijn drinken omdat het gewoon lekker is Ik drink sinds kort alcholvrij bier (wit en rose vind ik daarentegen echt niet te drinken). Heb alcholvrije wijn geprobeerd, maar wat ook niet lekker (misschien verkeerkde merk gehad). Amé is wel lekker, dis is een bubbeldrankje met lichte perzik of frambozen (meen ik) smaak. Niet te zoet. Ik drink dit als ik etentjes geef in een wijnglas/flute (feestelijk en lekker). Jilz lijkt gewoon op appelsap met prik, dit hebben ze ook in 1,5L flessen bij de Lidl, maar dan veel goedkoper.
Niets. Vind het zo sneu dat je niet 9 maanden gewoon wat anders kan drinken, omdat het 'gezellig' is. Brrrr.
Whaha sneu klinkt wel erg overdreven! Zijn toch ook vrouwen die snakken naar een broodje filet Dus daar gaat t topic niet over. Niet zwanger drink ik ook 0, 0 drankjes gewoon omdat ik ze lkkr vind
Prima dat is jou mening, ik vind het gewoon heerlijk om na 5 dagen werken op vrijdagmiddag een wijntje te nemen. Of als je lekker staat te koken, tijdens het eten etc. Ieder z'n ding! Ik ben super blij met de tip van de alcoholvrije wijn!
Mee eens Ik snap het ook niet zo goed, er zijn toch tig soorten sapjes en frisdranken e.d, waarom moet het dan per se op iets van een alcoholisch drankje lijken Wat maakt dat dan "gezelliger" dan een glas jus.. Je gaat toch ook geen alcohol drinken omdat het gezelliger is, maar toch omdat je het lekker vind? Qua mening over alcoholvrij bier sluit ik me aan bij Youp van 't Hek
Zo jammer. TS vraagt toch niet of het wel of niet stom is om te doen? Als je t zo on interessant vind waarom neem je dan de moeite t topic te lezen. On topic; Bestaat er al prosecco zonder alcohol hihi
Nou, ik zou ook wel weer eens een borrel lusten hoor.. Heb rose bier 0.0 geprobeerd, maar dat vind ik echt niet te pruimen. Van de week zat er in de blije doos van prenatal een blikje witbier 0.0 die was wel lekker. Alcoholvrije wijn nog nooit van gehoord moet ik toegeven... Verder red ik me wel met bakjes thee. Maar dat eerste glas wijn samen met mn lieve mannetje op zaterdagavond, daar kijk ik echt naar uit
Ik heb net ff gekeken voor die wijn en daar zag ik ook "Faber Sparkling Rosé Alcoholvrij" Lijkt mij champagne/prosecco achtig, alleen wel rose
Juist, je drinkt een glaasje wijn, bier of andere alcoholische drank omdat je het lekker vindt. Dus... vind ik het heel normaal dat je gaat kijken naar iets wat op die smaakt lijkt maar dan zonder alcohol. Voor een broodje filet american of biefstuk bestaat eigenlijk geen alternatief omdat je dan een heel ander product krijg, maar voor dit wel.