Zie deze link,het is namelijk exact dezelfde wagen alleen onder andere naam en volgens mij ook goedkoper als de meeste babyzaken!http://www.deltim.nl/product_info.php?cPath=74_23_50&products_id=111
Heey ik heb die wagen ook.. (mutsearts he .. niet de neppe ) het is volgens mij indd hetzelfde frame.. niet dezelfde bekleding. Heb ff op de site gekeken en : hij is 249,- zonder bak, die is 119,00 = 368,- Adapters moet je erbij kopen = 15,00 Als je de maxi cosi erop wilt hebben moet je die adapters er ook bij kopen.. ook 15,00 (trouwens de adapters op die site zijn niet voor een maxi cosi maar voor de x-car (autostoeltje die op de site staat) dus die zou je dan eig ook moeten kopen.. Dus - wandelwagen: 249,00 - bak : 119,00 -adapters : 30,00 -autostoel :119,00 ------------- 517,00 verzendkosten 19,00 ------------- 536,- bij babydump kost deze wagen 469 en daar zit dan ook nog een dekbedje + overtrekje bij.. en ik kreeg destijds een gratis maxi cosi erbij, maar daar zijn elke keer aanbiedingen, ene keer box gratis andere keer 50,- korting etc. Persoonlijk zou ik ook liever gewoon in een winkel kopen dan via internet bestellen en vooruit moeten betalen Maar conclusie hij is dus niet goedkoper juist duurder en de bekleding is ook nog eens lelijker (mja das kwestie van smaak)
haha hoe bedoel je niet de neppe, moet wl lachen. Je bedoeld de mutsy? Das net de duurdere en luxere variant van de mutseart. Het bedrijf heeft 2 soorten, van elk type wagen maken ze eentje voor mutsy en eentje voor muteart zodat er voor elke portemonee een wagen is. ooow goeiemorgen,,,ja tis half 8 hè dan mag da nog haha. Nou hij is idd exact tzelfde, maar dus wel duurder!! Trouwens mooie wagen, het is die an de nieuwe collectie. Die stof is nieuw en dus duurder dan de gewone stoffen. Ik heb de mijne ook gewoon bij babydump ekocht en ook maxi cosie erbij gekregen dus zou net als Senna liever naar de winkel gaan Trouwens de maxi cosi actie is nu nog steeds bij babydump!