Hier maat 19 schoenen. En maat 20 in regenlaarsjes, crocks en sandalen. Dus ik denk dat het heel erg verschilt wat merk betreft.
hier was het ook maat 19 tegen 16 maande oud. terwijl hij groot was vr zijn leeftijd. maar toen hij 18 maanden werd was het in eens 23.zijn voeten groeidden ineens enorm snel. hij heeft nog maat 23 schoenen aan.
grappig om te lezen, begin te denken dat mijn dochtertje wel hele grote voeten heeft! die is bijna 10 maanden en zit al in maatje 19
Ben vandaag even weg geweest voor soepele schoentjes omdat ze nog niet echt veel loopt maar gewoon voor in de wagen. Had hele leuke gezien bij van haren van het merk elefanten dus ik pak 19 wat denk je te krap ik pak een 20 wat denk je weer veel te groot pak een ander paar elefanten die ik ook leuk vond en daar paste ze wel weer gewoon maat 19 van vond het eigenlijk wel apart het waren toch dezelfde merk schoentjes. Maar zouden jullie 19 doen of toch maar 20 ondanks dat ze wat groter zijn. Normaal ga ik voor de schoenen voor mijn zoontje naar de duurdere zaken maar had voor haar daar niet zo iets leuks gezien
Had ik zelf ook, had 19 op de gok gekocht, die waren te klein, toen weer terug en voor maat 20 omgeruild, die waren iets aan de grote kant. Maar dit zijn sandaaltjes, dus ik vond het ook wel belangrijk dat ze niet met haar teentjes over het zooltje heen gaat. To the point, in jouw geval zou ik voor maat 20 gaan.