Zelf gemaakt. Een mand, met daarin 1 grote en 1 kleine ooievaar. Dit gemonteerd op een vlaggenstok. Maar ik weet dat deze ook te huur zijn.....(zal kijken of ik kan vinden waar)
Mijn zusje heeft een Nijntje gemaakt! Ze is lerares en de kindjes in de klas vonden het wel mooi... mijn zusje heeft ze meteen aan het knutselen gezet toen ze tante was geworden en ging gezellig met ze mee doen. Voor op de brievenbus had ze ook nog een dikkie dik gemaakt, met plakfolie erop geplakt, over het slot heen Bekijk bijlage 89288 Is geen hele mooie foto, heeft mijn vriend gemaakt zodat ik het ook van buitenaf kon zien (kwam pas weer na een week weer buiten)
Kom uit brabant en bij ons is het hier allemaal zo gegaan. Bij vrienden, famillie en kenissen. Niemand dit dit zelf doet. Dit word gedaan. Ik ken juist niet dat je dit zelf regelt. Ben er ook wel blij mee, zou wat zijn. Had het al druk zat met van alles regelen !
wij wonen ook in Limburg, en bij ons is het wel gebruikelijk dat fam of vrienden iets doen....maar we zijn ze voor....we hebben een geboortevlag besteld, en krijgen wrs een raamsticker.... hier in de straat hadden ze zo'n canvas voor in de tuin, dat in een rvs frame zat....erg mooi.... misschien heb je iets aan: www.geboortexpress.nl www.nieksgeboorteborden.nl
Wij (woonachtig in zuid limburg) hebben het zelf gedaan. Heerlijk op getekend en geschilderd. En wat was ik trots op mijn resultaat. Zelf moet ik er niet aan denken dat andere dit zouden doen.
Maar ik wilde dus een link plaatsen en laat ik die nou net vergeten. Angelique Lemmens maakt ook zeilen. Erg leuk! geboortedorp.com /