we beginnen eigelijk nu pas echt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Hadden jullie dat ook? Na maanden onzekerheid, geen menstruatie, veel pijn, negatieve testen: PCO. Nu morgen voor het eerst beginnen met Clomid. We zijn al bijna een jaar met de pil gestopt, maar eigelijk nihil kans gehad op een zwangerschap. Nu met de Clomid 'voelt' het alsof het nu pas 'echt' gaat beginnen! En ik heb er zin in! Herkennen jullie dat?
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    ik nog niet maar veel plezier dan! :)
     
  3. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie, heel herkenbaar!
    Ik heb dat gevoel nu ook!
    Ik ben dankzij 150mg clomid zwanger geraakt, helaas een miskraam....
    De vorige ronde (de 1e na mijn MK) moest ik van mijn arts met 100 mg clomid beginnen, ik had hier geen goed gevoel bij en dat gevoel was juist..... geen eisprong....
    Vandaag weer begonnen met 150mg clomid en dit voelt ook weer echt als een kans!
    Vorige keer lukte het om meteen zwanger te worden! Mijn 1e eisprong en meteen zwanger!
    Hopelijk gaat het nu ook weer zo snel, we hebben in ieder geval weer een ECHTE kans deze ronde!

    SUCCES HOOR!
     
  4. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hoi Chantje, vervelend van je miskraam zeg! echt vreselijk! ik heb begin van de jaar een hele vroege miskraam gehad. Tenminste dat vermoed ik heel sterk. Maar heerlijk dat je nu weer 'echt' aan de slag kunt! Dat is inderdaad een heerlijk gevoel! Succes en hoop dat het weer meteen raak bij je is!

    Op welke dag heb jij de eisprong met clomid?
     
  5. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb nog maar 1 keer een eisprong gehad dankzij clomid (omdat 50mg en 100mg bij mij niets deden) en dat was op dag 18 of 19....
     
  6. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik ken het gevoel. ik heb het nu na de hsg. Alles open en gaan!
     
  7. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    nou veel succes meis!
     

Deel Deze Pagina