Alternatief voor hema rietjesbeker?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamavanLieverd, 12 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Oproepje op de lokale weggeefhoek doen? Wie weet zijn er wel mensen die het reserve rietje niet gebruikt hebben en nu werkeloos in de kast hebben liggen.

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb geen facebook, wel een buurt-app. Maar inmiddels al een paar bekers besteld, dus we kunnen weer even vooruit.

We gaan kijken of het oefenen met verschillende bekers iets is wat bij ergotherapie kan, ze staat denk ik meer open voor het oefenen in een therapie-setting.

Fristi2012 vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    deze rietjes zijn heel degelijk, dus die zie ik niet zo snel kapot gaan. Vandaar deze oplossing. Maar goed, de beker is wel duurder.

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Als de rietjes sterker zijn, ga ik er misschien toch 1 bestellen, ik dacht dat je voornamelijk de beker bedoelde, die degelijker was, op de foto zien de rietjes er vergelijkbaar uit als de hema rietjes. Ik heb hier ook geen h & m, dus kan niet gaan kijken. ;)

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Ik kan wel even een foto maken, het is veel dikker materiaal.

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik geloof je, ik bedoelde meer dat ik niet begreep dat het rietje zelf degelijker was. Ik bestel gewoon een beker mee de volgende keer dat ik wat van de h & m nodig heb. Het is natuurlijk niet gezegd dat ze dan het rietje niet kapot bijt (ze is nu ook aan het wisselen, dus die tanden worden sterker en scherper), maar ik ga het wel proberen.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  7. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Ik heb precies hetzelfde met m’n dochter (downsyndroom) en kom ook steeds weer bij Hema uit omdat die t goedkoopste is per rietje gerekend. Kast puilt inmiddels uit vd bekers. Die met extra rietjes zijn die bekers met bolle dop toch? Lekt die bij jullie niet in de tas?? Wij hebben die 1 keer gehad en lekte in haar tas. Nu heb ik die andere bekers met plaatjes erop, daar draait de dop naar rechts om het rietje te openen en te sluiten…..lekt bijna nooit maar daar zit weer geen extra rietje bij. Echt lastig en gek dat er geen beker zijn met makkelijke losse rietjes…

Deel Deze Pagina