Jeetje wat is het moeilijk om een naam uit te zoeken, niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn! Tot nu toe hebben we voor een meisje de naam : Nina Sofie : Maar als je de letters afkort voor de op de post word het NS, Nederlandse Spoorwegen Of is dit iets waar ik me alleen aan stoor? Voor een jonge hebben we de naam : Nick, maar hier willen we nog wel graag een naam achter, misschien jullie inspiratie? Evt meisjesnamen zijn ook welkom hoor! We houden van korte namen.
Hmm ik zou me wel storen aan NS. Vind t trouwens wel mooie namen. Drie namen een optie? Voor Nick vind ik een tweede moeilijk, alle namen die ik voor een jongen had zijn wel kort, maar klinken niet bij Nick.
Prachtige namen! Wij hebben wel heel erg gelet op de initialen en voor ons zou dit een reden zijn om er zoals al werd aangegeven nog een naam achter te zetten.
Ik vind het een hele leuke combinatie! 2e naam voor Nick vind ik wel lastig.. Ga er nog even over nadenken
Een 2 naam voor Nick vind ik erg moeilijk als het ook een korte naam moet zij. Ik zou dan denken richting Nick jace of Nick Jay. Ik zou me niet teveel storen aan de initialen. Mijn initialen zijn e.o. (Evangelische Omroep) en ik zat op een zwaar gereformeerde school waar ook naar dé e.o.werd gekeken nooit mee gepest. Mocht je er wel aan irriteren, onze naam voor als we een dochter krijgen is Nine Liv of Nine Bliss lijkt dus op jullie naam. misschien kan je er iets mee
Dat bedoel ik dus; ouders hebben er vaak geen moeite mee als de initialen iets spellen maar de kinderen moeten ermee naar school.
Je initialen voor Nina Sofie, daar hoef je je echt niet zorgen om te maken hoor! S.S. zou ik niet willen, maar NS kan echt wel. Dan nog wat opties voor jullie tweede jongensnaam. Nick Cas Nick Arend Nick Jonas Nick Levi Nick Krijn Nick Nelis Nick Imme Nick Imre Nick Izaak
Mooi Nina Sophie! Ik vind een naam achter Nick moeilijk. Misschien omdat ik het niet gewend ben, waardoor het wat sneller vreemd klinkt.
Nina Sofie is mooi! Te mooi om een andere combi voor te zoeken vind ik. Wel vind ik Sofie een mooiere naam, dus misschien die als roepnaam, met een andere 2e naam? Sofie Camila, Sofie Camilla Sofie Carlien, Sofie Carline Sofie Carlisa, Sofie Carlise / Sofie Carlize Sofie Caró / Sofie Karó Sofie Cató / Sofie Kató Sofie Celine, Sofie Celina Sofie Danique / Sofie Daniek Sofie Elize / Sofie Elise Sofie Fabienne Sofie Felice, Sofie Felize Sofie Felien, Sofie Féline Sofie Jeanique, Sofie Janniek Sofie Jolien, Sofie Joline Sofie Jorina, Sofie Jorine Sofie Josine, Sofie Josien Sofie Juliët Sofie Juline Sofie Marlien, Sofie Marline Sofie Maurine Sofie Nieve Sofie Niké Sofie Nimué Sofie Ninette Sofie Nita Sofie Noélie Sofie Veró Sofie Veronique / Sofie Veroniek
Ik blijf erbij dat ookal ben je zelf niet gepest met initialen, dat niet wil zeggen dat je kind datzelfde geluk heeft. Alle kans erop vermijden!
Ja overal kan wel mee gepest worden Maar NS?? Ik zie niet in wat daar erg aan is en tegen de tijd dat kinderen weten waar NS voor staat zitten ze op de middelbare school. SS en WC zou ik niet doen maar NS wel hoor.Als het DE namen zijn gewoon doen anders krijg je misschien wel spijt!
Dit dus. Ten eerste zou ik niet weten waar basisschoolkinderen de initialen van elkaar zien en ten tweede denk ik niet dat kinderen van die leeftijd meteen de associatie met de spoorwegen maken. En zo wel, wat is er erg aan de NS? Behalve vertragingen enzo natuurlijk
Haha, misschien komt de baby dan gewoon wat later Ik zou het gewoon doen, hoor. Bij NS als initialen denk ik nog niet eens meteen aan de nederlandse spoorwegen en het is zeker niet negatief. Ik vind dat je een hele mooie combi hebt gevonden. Mooie namen!
N.S kan prima... ( en in mijn ogen helemaal niet pestgevoelig ) Als er gepest wordt dan kan daar iedere stomme, onbenullige reden voor gebruikt worden,.. helaas... dat valt of staat niet met een paar initialen! GEWOON DOEN DUS! Wat ik mooi vind klinken bij Nick... Nick Alexander Nick Sebastian
Het kind zal toch vaak de eerst naam met de achternaam gebruiken? Dan hebben anderen NS toch helemaal niet door? WC, BH of SS zou ik wel echt vermijden.. Als volwassenen zou ik denken: AA: anonieme alcoholisten AB: activiteitenbegeleider AC: AC-restaurants .. etc
nouja zeg. Ik vind het ver gezocht dat je daarmee gepest zou worden. beetje overbezorgd en betuttelend... Lekker kiezen voor de naam die je mooi vind en niet te veel bij na denken