Alternatief voor Lodger wrapper

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@dinky:

http://www.lodger.nl/producten/wrapper/
    Is enkel, heeft verschillende print op binnen en buitenzijde, en andere vorm

http://www.lodger.nl/producten/bunker/
    is dubbel, 2 dekens in elkaar zeg maar, de binnen en buitenzijde van de aparte kleden zijn( bijna) hetzelfde of in ieder geval zonder print. binnenkleed is wel meestal lichter van kleur of helemaal ander kleurals buitenkleed.

2. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @dot De sluiting is gewoon met 2 drukkertjes heel simpel. En zo zacht voelt het aan En die 5 gaten voor de maxi cosi is ook ideaal lekker warm en je legt je kindje er makkelijk in.

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb de gele katoenen versie toch besteld van Lodger.
    Hij was voor minder dan de helft, dus 20 euro.
    Voor liefhebbers: http://www.daffodille.nl/shop/home.php? ... pe=&page=3

Hij is inderdaad erg mooi afgewerkt en toch best dik, en een knuffeltje eraan.
    20 euro voor een nieuwe gaat nog ;)
    Ben er erg blij mee en heb al 10 keer 'geoefend' met vouwen...
    Dat daar straks een echt kindje in ligt.... ;) :D

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ja, volgens mij is dat nog een vorig model, maar ja, prima toch voor 20 Euro? En katoen, ik heb namelijk voor mijn dochtertje zo'n Prenatal eigen merk ding van 10 Euro, maar daar zweette ze zich een ongeluk in. Denk dat ik deze ook maar ga bestellen voor de tweede baby (duurt nog wel even, maar anders zie ik hem weer nergens voor die prijs ;) ).

En leuk hè, dat er straks echt een babytje in ligt. Ik had een grote knuffelgiraf gebruikt om de maxicosi enzo mee uit te proberen, haha!

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    nou ik heb ff op de site gekeken..maar het model ziet er gewoon nog hetzelfde uit hoor..

super joh voor die prijs! Ik zou hem ook wel willen..helaas wordt het hier niet verkocht

6. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Het is 85% katoen en 15% polyester zie ik.
    Ik denk dat dat niet zo zweet ;)
    Oja de verzendkosten zijn 4,95 erbij.

7. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    ik heb de delftsblauwe van snoozeaby nu een week in gebruik, en hij bevalt prima. krijg ook veel leuke reacties over de doek, over het desig.
    Heb hem nog niet echt in de mc geprobeert, maar wel binnen, gewoon voor extra lekker warm en voor tijdens het voeden enzo. heerlijk ding

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Oh, nou, dat is grotendeels katoen dan. Die van Prenatal is helemaal van polyester. Ik heb hem besteld hoor! En geel daar kun je mooi alle kanten mee op of het nu een jongen of een meisje is.

9. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Leuk dat je hem ook besteld hebt!
    Binnen twee dagen heb je hem wel.
    Ik vind geel ook ideaal neutraal ;)

10. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Leuk dat je hem ook besteld hebt!
    Binnen twee dagen heb je hem wel.
    Ik vind geel ook ideaal neutraal ;)

O, dubbel, even iets fout gedaan.....

11. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ach jammer, beetje ver weg inderdaad.
    Nou er is ook een nieuwe velourachtige variant die dan iets met diamond heet. Die is wel nog flink geprijsd.

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb een snoozebaby en een doek van 5 euro van de Appie. En die is hier veruit favoriet. Kan alleen niet in het autozitje.

13. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Die ziet er idd ook heel warm en praktisch uit, zeker als ie ook nog eens past in het autostoeltje.

Bedankt voor de tip!

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Hij is binnen hoor, echt een leuk ding en superzacht!

15. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik bied de wrappers aan in mijn webwinkel voor €27,50 (nieuw) stuur even een pb mocht je het adres willen!
    Ik ben benieuwd of ik hem zelf veel zal gebruiken, ik wil nog wel even een extra gat maken voor de riempjes van de maxi cosi, volgens mij zal ik 'm daarvoor het meest gebruiken.

16. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    welk merk is jouw wrapper? Ik dacht dat er al een gaatje zat in die van snoozebaby.

Graag het adres.

17. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik vond die van Lodger eerst te duur, maar toen de beebs er eenmaal waren vond ik ze zo klein om mee te nemen in de kou dat ik er toch twee gehaald heb voor in de wagen. Is het geld dubbel en dwars waard. Kreeg gelukkig korting bij een zaak in Hoorn met een bon, dus waren 55 per stuk. Maar ze liggen er heerlijk in. Laatst met die sneeuw een wandeking van 3 u gemaakt en ze waren heerlijk warm toen ik ze eruit haalde. Ik denk dat ik ze best lang ga gebruiken, ze zijn toch nog zo klein,

http://img.photobucket.com/albums/v134/ ... hi5015.jpg
    http://img.photobucket.com/albums/v134/ ... hi5011.jpg

18. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Wat een plaatje! :D
    snik..., zal komen door de hormonen....

19. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik heb de enkelzijdige wrapper. Kwam ´m toevallig tegen in de Bijenkorf en zag dat íe enorm was afgeprijsd! (20 euro voor betaald!). Was ´n gelukje dat ik er tegenaan liep, voor de oude prijs had ik ´m niet gekocht.

20. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik maak de producten in mijn webshop zelf, de wrapper is gelijk aan die van lodger, maar dus zonder merk!

Deel Deze Pagina