Hey meiden, Even een kort berichtje van mij... Wij zijn gisterochtend trotse ouders geworden van een zoon Jack! Alles gaat goed.. de oudste twee zijn ook super trots, we genieten volop xxxx
Hoi hoi, Hier precies het zelfde probleem met mijn eerste kindje ik heb 6 keer per week kracht training gedaan tot de dag voor de bevalling (met als gevolg dat ik tijdens het persen zo een spierpijnhad dat ik me benen niet kon vast houden.......) Na de bevalling was ik zo klaar met die (me zelf opgelegde) verplichting dat ik me abbo heb stop gezet. Ik heb een fitness matje, een elastiek en boxzak en gewichten voor om me enkels aangeschaft en ben alles thuis gaan doen en lekker de kleine er bij hoe ouder die werd hoe mooier die het vond...... En mama was in No time weer helemaal strak! Nu zwanger van de 2de kwamen in de 2de zwangerscahpsmaand mijn ouders bij me inwonen omdat ze hun huis hadden verkocht en een nieuw huis zoeken waardoor ik ineens dagelijks op pas had dus vanaf maand 2 ben ik weer vol op gaan trainen in de sportschool........ En nu tel ik weer af tot de kleine er is want dat stop ik weer lekker en ga ik een week of 6 a 8 na de bevalling weer thuis aan de slag...... Maar dit keer ga ik niet als een gek door trainen tot de laatste zwangerschapsdag ( wel trainen maar niet meer zwaar)