Ik vind windows 10 echt een verademing Had eerst windows 8, maar dat vond ik niet heel fijn. Meteen toen het kon windows 10 geinstalleerd (16bit versie) en laptop werkt zo veel beter. Alles gaat sneller en makkelijker. Nu heb ik geen partities aangemaakt oid, maar op de laptop van mijn vriend is dat wel en daar draait windows 10 ook soepel. Ik zou trouwens ook even teruggaan om het te laten fixen.
Had je niet al een oudere versie van Windows er op staan? De UPGRADE naar Win10 is namelijk wel gratis.
Bij ons werkte het dus niet. Ik had er geen OS op staan, heb WIN10 gekocht en geïnstalleerd. Ging niet! Dus toen een illegale versie van Win7 of zoiets erop gezet. Dat geüpgrade naar Win10. Gaat ie inderdaad piepen over de licensie. Maar toen heb ik dus de key van de gekochte Win10 ingevoerd en toen deed ie het. Ja dat kan, maar dan kun je bijvoorbeeld ook geen ondersteuning krijgen, want dat moet per se met een Live account of zo :x Ik ook, maar kan dat ook bij Win10 dan? Ik had begrepen dat dat niet meer was. Same here! In mijn nieuwe PC trouwens helemaal geen DVD speler meer! Enige wat ik mis is een brander voor de MP3 CD'tjes voor in de auto op vakantie. Onze auto's hebben geen USB ingang in het mediasysteem