Bekende die je misschien 1x per maand ziet. Dan gewoon doen hoor. Zeker als de naam al vast staat. Vind het een super leuke naam. 😉
Dan helemal doen. Ik noem een oud collega geen bekende. Dus prive zie je die nooit. Ik zou je naar daar echt niey voor laten vervallen.
Dan zou ik de naam Riley gewoon houden.. Voor jullie heet ze al zo.. Hier kwam ik er ook achter dat er in de buurt laatst een meisje is geboren me onze naam, jammer dan. Ik ben zo bang dat ik spijt krijg als ik niet voor die naam ga.
Allebei fan van Jennifer Love Hewitt? het is een ex-collega! Daar zou ik de naam echt niet voor laten liggen.
Dan snap ik echt niet waarom je de naam niet zou kiezen! Gewoon doen Die naam laat je je toch niet meer afpakken door iemand zo ver van je af?
Als je alle namen die andere 'kennissen' hun kindje geven niet aan jouw kindje wil geven blijft er verdomd weinig over! 😉 mooie naam (mn dochtertje heet ook zo ) en als het voor jullie dé naam is moet je het zeker doen!
Ik zou gewoon deze naam kiezen. Stuur je haar een geboortekaartje? Doe daar dan een inlegvelletje in met de uitleg dat jullie deze naam al in gedachten hadden, voordat je hoorde dat zij haar kindje ook zo genoemd heeft. Als dit voor jullie dé naam is, zou ik hem niet meer wijzigen. Je ziet deze vrouw bijna nooit.
Ik zou gewoon bij deze naam blijven. Als het nou je zus was ofzo, maar voor een ex-collega zou ik het echt niet laten..
Wat leuk en vervelend tegelijk Wij hadden bij de vorige zwangerschap ook Riley in gedachten maar toen was het een jongen Ik zou idd gewoon Riley doen hoor, zeker als je er al zo aan gewend bent Misschien is Novi wat?