Ik heb het ook met terugwerkende kracht gedaam en kwam op mijn eerdere uitgerekende datum uit. Ben echter bij 39+0 bevallen
Ik heb even de zwangerschap van mn zoontje berekend. Van hem zou ik 2 dagen eerder moeten bevallen dan uitgerekend. Maar hij is 3 dagen later geboren dan de uitgerekende datum.
heb het met terugwerkende kracht gedaan Zoon uitgerekende datum was 31 juli - datum volgens die site 4 augustus - geboren op 20 augustus Dochter uitgerekende datum 4 september - datum volgens die site 2 september - geboren op 25 augustus
Volgens deze berekening gaat dit ukje ook over de datum.net als de andere 4.we gaannhet zien eind december
Met Terugwerkende kracht voor m'n zoontje klopt het, +3 dagen na datum. Voor m'n huidige zwangerschap zou het 4/01/2017 zijn ipv 9/01/2017. Dus ben eens benieuwd. Ik hoop alvast van wel
Alternatieve bevaldatumberekening Je bevaldatum: Woensdag, 10 Augustus 2016 Volgens de nieuwe berekening duurt je zwangerschap 278.4 dagen i.p.v. 280 dagen. Constante α: 256.45 dagen. Leeftijd (22) +21.89 dagen. BMI: 25.71 kg/m2: +3.33 dagen. Niet hoger opgeleid -1.20 dagen. Dronk alcohol +1.05 dagen. Niet je 1e bevalling: -3.12 dagen Ik was volgens eigen berekening 12 augustus uitgerekend. Volgens deze 10, maar bij de gyn op 9 augustus gezet rond de 12 weken. Halverwege juli ingeleid. Jammer dat de optie meerling niet wordt genoemd.