pfff ik weet ff echt niet meer wat ik moet doen, word net een uur geleden wakker om de plassen en dat kost me al een tijdje best veel moeite om te doen het is net alsof ik geen kracht op m`n blaas kan zetten om even lekker goed te plassen het voelt ook heel raar. Het is ook net alsof m`n blaas heel zwaar aanvoelt en naar beneden drukt, heb sinds een paar dagen ook weer steken onderin me buik/vagina. Maar goed ik ging dus weer in bed liggen en ik voelde pijn in m`n rug het is net alsof ik zwaar ongesteld moet worden en het trok door naar me billen plus de steken in me buik, zelfs zo erge pijn dat ik tranen in me ogen kreeg. Waar ik het meeste van schrik is dat het de ene keer erger word en dan weer afzakt. (had hier gisteren ookal last van) Kan het ook helemaal niet hebben als de kleine beweegd. Nou zei me vriend dat ik de verloskundige moet bellen maar ik vind dat beetje moeilijk denk dan dan bel je strax voor niets, voel me beetje bezwaard. En zoals nu ook zit nu al tijdje op de bank en voel het nog steeds wel maar het is wel beetje afgezakt, hou het zo alleen neit het weekend vol. wat zouden jullie doen want ik weet het echt niet meer
hoi, ik weet niet hoelang je zwanger bent maar ik zou wel de verloskundige bellen, je kan op zijn minst informatie vragen aan haar daar zijn ze voor. En ik denk altijd beter een keer te vaak bellen voor misschien niets dan dat je zelf onzeker rondloopt. Ik loop zelf bij de gyn en als ik me echt niet lekker voel of er iets is bel ik ze ook gewoon hoor, al is het maar dat ze me kunnen uitleggen wat het kan zijn.,Misschien heb je wel een blaasontsteking en kan ze je urine testen Ik hoop dat je je snel beter voelt, Groetjes Corien
je moet je verloskundige bellen!!! Ze zijn er niet voor niets. LIever paar keer te veel dan 1 keer te laat!
Gewoon bellen! Daar zitten ze voor. Dan zeg je het toch ook... dat je je een beetje bezwaard voelt maar dat je het echt niet meer vol houdt. Zij zullen hierna zeggen dat je altijd moet bellen als je iets niet vertrouwd. Succes!
Gewoon bellen als je je zorgen maakt, vertel waar je last van hebt.....klinkt me als een blaasontsteking in de oren. Ben geen medicus, maar het komt vaak voor tijdens een zwangerschap.
Ik sluit me bij de reacties van hierboven aan: gewoon bellen! Daar zijn de verloskundigen voor om je te helpen! Het kost je zoveel extra energie om je te blijven zorgen maken en je zo voelen, terwijl dat niet nodig is! Sterkte!
Bellen!! Misschien ook ff je urine laten checken! Zou heel goed n blaas of nierbekkenontsteking kunnen zijn...
hoi meis, Ik zou idd gewoon even contact opnemen met je verloskundige, zeker omdat je het weekend in gaat. Daar zijn ze voor, ook om je gerust te stellen. mijn vk zegt, geen vraag is te gek of te veel als je je zorgen maakt, het gaat wel om je kindje. Mss de huisarts ook even bellen om na te gaan of je misschien inderdaad een blaasontsteking hebt, dan kun je zo snel mogelijk starten met een kuurtje. Sterkte en succes!
Inderdaad zoals velen zeggen, gewoon even bellen voor advies. Het kan ook zijn dat je kleine gewoon erg op je blaas drukt.. heb ik wel heel erg. Maar heb mijzelf voor de zekerheid ook even getest op blaasontsteking hoor.. (bij de dokter, weet je het zo! Weet ook niet of je last heb van bekkenisntabiliteit.. maar een volle blaas maakt het allemaal nog extra pijnlijk daar.. Succes!!
Dag dames wou jullie ff bedanken voor de reacties, heb de verloskundige gebelt en kon vanochtend meteen heen. moest inderdaad een plasje in leveren en kreeg advies om het heel erg rustig aan te doen aan komende tijd en eerder te bellen. Nu afwachten wat de uitslag is kan na 1 uur bellen. Bedankt allemaal
nou het is toch een blaas ontsteking, krijg nu kuurtje en hopelijk gaat het dan snel beter. Weet nu ook dat ik echt eerder moet bellen en niet meer moet afwachten.
Blaasontsteking is heel vervelend.. Beteschap Ik heb zelf een tijd gehad dat ik slecht kon plassen maar dat was doordat de baby heel raar op mijn blaas drukte ! haha boefjes hoor
En je belt nooit voor 'niets' hoor Als je pijn hebt of heel onzeker bent heb je eigenlijk een hele goede reden om te bellen. Er zijn zeker meiden die voor heel wat minder bellen! De verloskundige is wel wat gewend hoor Super dat je een kuurtje hebt gehad! Hoop dat het helpt!